muziekvideo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een muziekvideo maar ik krijg hem maar niet naar mijn iphone gesynchroniseerd. het bestand heeft de juiste indeling want als ik in itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziekvideo
ik heb een muziekvideo maar ik krijg hem maar niet naar mijn iphone gesynchroniseerd.
het bestand heeft de juiste indeling want als ik in itunes op converteer klik zegt hij dat het bestand al de juiste indeling heeft. Als ik op synchroniseer klik geeft hij aan dat hij het bestand niet heeft kunnen overzetten omdat hij het bestand niet heeft gevonden. wie heeft de oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
helemaal niemand?????
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem!
Ik kan geen muziekvideo's naar mijn iPhone syncen. Ik heb ze geconverteerd in het goeie formaat, maar iTunes vind het bestand niet.. Iemand? MvG |
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere converter, daar zou het aan kunnen liggen.
Ik gebruik meestal de converters van: Allok. Google het maar even.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe muziekvideo's toevoegen..? | Kallimenta | Muziek, foto & video | 1 | 21-11-10 14:48 |
Video: Muziekvideo's : HowTo ? | mvveelen | Muziek, foto & video | 4 | 28-10-09 00:01 |
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten | vanmaanen | Muziek, foto & video | 4 | 12-05-09 17:44 |
|
|