Foto's draaien? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voorheen draaide mijn foto's als ik de iphone van horizontaal naar vertikaal verdraai. Op dit moment doet hij dat niet meer. Heb in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's draaien?
Hallo,
Voorheen draaide mijn foto's als ik de iphone van horizontaal naar vertikaal verdraai. Op dit moment doet hij dat niet meer. Heb in de instellingen gekeken, maar kan niets vinden om dat in te stellen. Heeft iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vreemd, misschien zit die sensor vast of is ie defect. Ik neem aan dat andere applicaties, safari\iPod bijvoorbeeld, hier ook last van hebben....?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
|
||||
|
||||
Heb je niet een screenprotector eroverheen of een randje van een hoesje ofzo ?
|
|||
|
|||
Het draaien werkt weer, ik heb er eigenlijk niets aan veranderd. Heb wel gemerkt dat je soms een paar keer moet draaien om de foto te laten kantelen.
Bedankt voor de reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm draaien | cyberchase | iPhone algemeen | 7 | 23-04-11 14:31 |
Problemen met draaien berichten en foto's Iphone 3Gs | Blondie1 | Muziek, foto & video | 1 | 16-03-11 16:42 |
Video: Film 90° Draaien | bram2202 | Muziek, foto & video | 6 | 09-06-10 14:24 |
Foto: Foto's draaien | scarrie | Muziek, foto & video | 2 | 28-03-09 10:25 |
Foto's en albums draaien niet ... . | Roue | Muziek, foto & video | 0 | 15-11-07 05:28 |
|
|