Scherm draaien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister mijn nieuwe Iphone opgehaald. Er waren genoeg op voorraad bij belcompany.. Ik heb een vraagje: mijn scherm kanteld niet als ik hem horizontaal hou. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm draaien
Gister mijn nieuwe Iphone opgehaald. Er waren genoeg op voorraad bij belcompany..
Ik heb een vraagje: mijn scherm kanteld niet als ik hem horizontaal hou. Waar kan ik dit instellen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je nergens instellen. Zou vanzelf moeten gebeuren.
|
|
|||
|
|||
Dit gebeurt niet automatisch, misschien omdat er een prepaidkaartje in zit??
Ik snap hier niets van, alles doet verder perfect!! Als je berichten opent en je houdt de Iphone horizontaal, moet het scherm toch gewoon draaien? Of zie ik een instelling over het hoofd????? Laatst gewijzigd door cyberchase; 24-07-09 om 15:41. |
|
||||
|
||||
Heeft niets met een pr paid kaart te maken.
Zou gewoon vanzelf moeten gaan, ook in het berichten scherm. Draait hij als je foto's bekijkt uit je filmrol? Anders terugdragen en laten reparenen of vervangen. |
|
|||
|
|||
ik heb ooit ergens gevonden in mijn instellingen dat je het kantelen uit kan zetten, dat heb ik toen gedaan en mijn scherm kantelt inderdaad niet meer... maar nu wil ik het weer terug dat hij wel kantelt maar ik kan die instelling niet meer vinden!
|
|
|||
|
|||
@ Championnetje
Druk 2x Op je home knop, er zal nu onder aan de scherm Apps tevoorschijn komen, veeg naar links en je zal nu een icon zien met een logo(Zie foto) druk erop en je iphone zou gewoon weer moeten draaien, Als je het nog niet snapt: http://www.99cblog.com/wp-content/up...7/IMG_0082.png Lukt het nog steeds niet? Dan heb je misschien een te laag IOS |
|
|||
|
|||
thnks! ik heb het gevonden!!
|
|
|||
|
|||
geen dank!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om scherm 180 graden te draaien (inclusief alle apps) | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-03-11 22:59 |
Navigon: Draaien scherm tegengaan | Hyperduc | iPhone Navigatie | 7 | 22-08-10 21:47 |
Foto: Foto's draaien | scarrie | Muziek, foto & video | 2 | 28-03-09 10:25 |
Screen draaien | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 07-10-08 15:08 |
Foto: Foto's draaien? | evexel | Muziek, foto & video | 4 | 01-03-08 11:05 |
|
|