van iPhone naar tv discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Is het mogelijk om een film die op de iPhone staat op de tv te bekijken? Ik bedoel dus dat ik de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van iPhone naar tv
Hoi allen,
Is het mogelijk om een film die op de iPhone staat op de tv te bekijken? Ik bedoel dus dat ik de iPhone aansluit op de tv (SCART???) en dat ik dan de film kan kijken. Welke kabel heb ik daarvoor nodig? Ik heb al een doc-station. Groet, Frank Beermann |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze: Apple composite-AV-kabel - Apple Store (Nederland)
Of deze: http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MjAyNTE1OTc
|
|||
|
|||
Citaat:
Gamen gaat niet met deze kabel enz....?? Heb ook de iphone op m'n ps3 aangesloten via usb maar oftewel gaat dit niet oftewel doe ik wat verkeerds want er gebeurt niks. |
|
||||
|
||||
iPhone aangesloten op de USB van de PS3... Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?? Als je mazzel hebt dan wordt de telefoon opgeladen.
Voor wat betreft de mogelijkheden van de kabel moet ik je een antwoord verschuldigd blijven. Heb er geen ervaring mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! | iphone2gdude | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 11:00 |
|
|