ipod functie werkt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ruim 600 songs naar mijn iphone gezet en een aantal films als ik dan ipod open herkend hij alleen de films in de lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod functie werkt niet
heb ruim 600 songs naar mijn iphone gezet en een aantal films
als ik dan ipod open herkend hij alleen de films in de lijst met muziek staat alleen maar het originele liedje van apple en verders niets. tewijl als ik bij bij info kijk in het instellingen menu staan ze er wel op krijg dus maar 1 liedje in afspeellijst zodra ik op artiest of nummer klik gaat iphone weer terug naar mainboard hoe is dit op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
restoren is het beste denk ik
|
|
|||
|
|||
je wil zeggen met itunese weer hetstellen naar origineel, opnieuw unlocken
en zovoort?? |
|
|||
|
|||
nou ja geloof het of niet hij werkt weer
ik had muziek er op gezet met xilisoft ipod rip omdat ik mij muziek niet op mijn pc heb staan maar op mijn ipod touch. had ook geen zin om alle muziek met itunes weer opnieuw op te moeten gaan zetten. op zich werkt dit programma fantastich heb zojuist iphone met itunes verbonden, die herkende alle muziek wel en nu zijn ze ook zichtbaar en afspeelbaar op iphone dus mag slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie werkt niet meer | Spider109 | iPhone algemeen | 12 | 22-01-11 13:34 |
iPod touch: ipod functie werkt niet goed na jailbreak | sil038 | Jailbreak | 1 | 03-12-09 18:25 |
Muziek: Ipod functie: 'start afspelen bij laatste punt' werkt niet altijd | Marc1969 | Muziek, foto & video | 1 | 23-11-09 10:35 |
Muziek: Ipod functie werkt niet meer na 2.0.1/2.0.2 update | manga | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-08 18:36 |
HELP! Alles werkt behalve iPod-functie | Quido | Archief | 0 | 08-11-07 22:39 |
|
|