liedjes nemen 25% meer geheugen op iphone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, op mijn oude iphone kon ik bijna 1000 liedjes meer plaatsen dan op de iphone (er staan geen foto's op mijn iphone ) het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
liedjes nemen 25% meer geheugen op iphone 4
hallo,
op mijn oude iphone kon ik bijna 1000 liedjes meer plaatsen dan op de iphone (er staan geen foto's op mijn iphone ) het omzetten naar 128kpbs staat op beide tel aangevinkt. tijdens het synchroniseren duidt het geheugen balkjes het zelfde aan maar na synchronisatie blijkt dit plots veel meer te zijn ik zou graag weten hoe dit komt misschien doe ik toch iets verkeerd kan dit opgelost worden?? dank eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk is op je iPhone bij info en kijk hoeveel GB je daar beschikbaar hebt?
|
|
||||
|
||||
Oei als dit echt het geval blijkt te zijn ga ik problemen krijgen strakjes met mijn iPhone. Heb namelijk 21GB aan muziek, niet zo fijn als dit inneens niet meer op de iPhone 4 past.
|
|||
|
|||
op de iphone staat het geheugen hetzelfde als het balkje na synchronistie
|
|
|||
|
|||
tijdens het synchroniseren duidt de geheugenbalk aan dat ik nog 6.8 gb zal overhebben
na synchronisatie heb ik er nog amper 1 over, met ongeveer 1000 liedjes minder dan mijn vorige te 3gs beiden zijn 32 gb telefoons |
|
||||
|
||||
Beetje vreemd allemaal..
|
|
|||
|
|||
inderdaad,
maar op amerikaanse sites heb ik ook al zoiets gelezen alleen kan niemand mij zeggen wat er gebeurd. foto's nemen op de iphone veel meer geheugen, dit heeft met de resolutie van het scherm te maken. vb, op mij 3gs had ik 0.75 gb fotos op mij iphone wordt dit 2.5 gb. meer info heb ik niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
5400 liedjes omgezet naar 128 kbps is ongeveer 16gb op 3s
Op iPhone 4 zijn 4200 liedjes 19gb Dit zijn richtwaarden |
|
||||
|
||||
Aangezien ik ze niet omzet en gewoon de hoogste kwaliteit wil voor een nummer, heb ik er precies 2993 nummers opstaan op het moment. Maar groeit vaker, en als ik een nummer van iemand leuk heb ga ik altijd naar tpb om daar een hele discography van diegene te downloaden. En die staat dan dus helemaal op mijn iPhone. Hoop dat binnekort mijn iPhone 4 ook al deze liedjes kan hebben.
|
|
|||
|
|||
Na testen heb ik de liedjes omgezet. En vergeleken bij vroeger,
Ik hoor niet echt verschil, Als muziekliefhebber had ik hier ook schrik van, maar dit bleek niet nodig. In huis speelt mijn muziek toch altijd via pc of iPad en daar staan de liedjes op volle kbps |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
iPhone herkent geen liedjes en films meer. | DutchSecret | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 18:51 |
|
|