Muziek afspeelpunt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb al een tijdje een iphone met muziek erop. Maar sinds 2 dagen, sinds die gratis muziek via itunes gift 12 dagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek afspeelpunt
Hey allemaal,
Ik heb al een tijdje een iphone met muziek erop. Maar sinds 2 dagen, sinds die gratis muziek via itunes gift 12 dagen start mijn muziek op seconde 4. Als je bijvoorbeeld een nummer luisterd begint hij al bij de 4de seconde en het einde van het nummer daarvoor eindigt met de eerste 4 seconde van het volgende nummer. Instellingen al bekeken, weten jullie het? gr Pascal. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd te herstellen in iTunes? En als dat niet helpt als nieuwe iPhone configureren (dus geen nieuwe reservekopie erop zetten, maar gewoon als nieuwe iPhone neerzetten)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek | janlensvelt | Ringtones en Wallpapers | 2 | 03-01-11 18:23 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|