Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen films in itunes zetten (ook niet als mp4). kan iemand mij daarbij helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen video's op mijn iphone zetten.
Ik kan geen films in itunes zetten (ook niet als mp4). kan iemand mij daarbij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat voor info wil je hebben
|
|
|||
|
|||
Gaat het bv over een gedownloade film met avi bestand bv die je zo op je iphone wil krijgen en bekijken dan?
Zeg maar als ik fout ben he maar als het dat zou zijn dan kan ik u daarbij wel helpen. Tis wel straks feest hier dusja, houd er rekening mee de meeste mensen vandaag of straks niet veel op de fora hier zullen zijn . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! | j0han1987 | iTunes | 2 | 29-09-09 23:17 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|