Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) help! Ik heb een iPhone 3GS maar als ik mijn iPhone aansluit op itunes kan ik geen muziek op mijn iphone zetten! Hij synchroniseert wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen muziek op mijn iPhone zetten!
help!
Ik heb een iPhone 3GS maar als ik mijn iPhone aansluit op itunes kan ik geen muziek op mijn iphone zetten! Hij synchroniseert wel maar er komt niets op mijn iPhone wie kan mij helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi johan
ik heb hetzelfde probleem ben jij er al aan uit hoe het zit |
|
|||
|
|||
ben er inmiddels uit
komt wellicht dat mij bibliotheek voor mijn 3g was heb nu een 3gs heb de bibliothheek geheel leeg gemaakt alswel ook de lijst van mijn iphone weer opnieuw muziek geladen en een nieuwe afspeellijst gemaakt en voila muziek sinchroniseert weer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. | coossch | Muziek, foto & video | 3 | 31-12-10 19:02 |
iPod touch: kan geen muziek op ipod touch 4g zetten | fedfed | Jailbreak | 0 | 17-12-10 17:39 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten | gelderland20 | iTunes | 7 | 12-05-09 23:26 |
|
|