ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb, als ik niks te doen had, op mijn Iphone alle contacten opgeschoond. Nu wil ik dat naar Mobile me en naar mijn Mac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren
Ik heb, als ik niks te doen had, op mijn Iphone alle contacten opgeschoond. Nu wil ik dat naar Mobile me en naar mijn Mac uploaden, maar volgens mij kan dat niet. Ik kan alleen maar naar mijn Iphone toe synchroniseren en niet ervandaan; of wel??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je in iTunes niet kiezen om één maal anders te doen?
|
|
|||
|
|||
volgens mij niet, maar ik ga het proberen; als het lukt laat ik 't weten
|
|
||||
|
||||
normaal gezien gaat hij de nieuwste date - in dit geval op je iPhone- naar je mac zetten .
|
|
|||
|
|||
ik zie niet in ITunes hoe dat zou moeten
|
|
|||
|
|||
Je hebt contacten gewijzigd op je iPhone en dat is niet doorgelopen naar mobile.me? Begrijp ik dan dat je mobile.me niet aan hebt staan? In dat geval kan je toch gewoon je iphone aan itunes hangen om daarmee te synchen? Als je je computer dan wel op mobile.me hebt ingesteld wijzigen de contactgegevens vanzelf op mobile.me. (laatst gewijzgide data krijgen voorrang.)
|
|
|||
|
|||
Ok, ik ga het proberen; bedankt
|
|
|||
|
|||
open mobileme voorkeuren dan geavanceerd kan je kiezen wat voor kant je uit wil pc of i-fhone
|
|
|||
|
|||
Dank! Ik heb het net bekeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ik wil mijn 3gs upgraden van 3.1.3 naar 4.0 | dianaroelofs | Jailbreak | 14 | 20-01-11 12:13 |
synchroniseren wil maar niet lukken!!! | Fransman | iTunes | 8 | 28-11-10 17:50 |
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... | pballeur | iPhone Navigatie | 1 | 20-11-09 11:52 |
Mijn sms balloon wil maar niet werken! | dagmarvandersluis | iPhone algemeen | 4 | 04-10-09 14:11 |
Wie wil mijn iPhone downgraden van 2.0 naar 1.1.4? | Vignale | Archief | 2 | 15-07-08 23:49 |
|
|