//

Mp3 muziek van de iPhone verwijderen ?

Mp3 muziek van de iPhone verwijderen ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou graag willen weten hoe ik mijn geinstalleerde mp3's in de iPhone 4 weer van de Iphone 4 kan verwijderen. Ik dacht al dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-11, 10:32
glisz glisz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 4
Red face Mp3 muziek van de iPhone verwijderen ?

Zou graag willen weten hoe ik mijn geinstalleerde mp3's in de iPhone 4 weer van de Iphone 4 kan verwijderen.
Ik dacht al dat ik alles al had verwijderd door hele afspeellijsten te verwijderen, of door alles een voor een te wissen, maar als ik dan bvb later op het icoon "nummer" ga klikken, dan zie ik dat er nog alles instaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 10:50
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard

Je hebt alleen speellijsten verwijdert.
Je moet in itunes onder iphone "muziek" aanklikken en dan alles selecteren en verwijdereb
  #3  
Oud 23-01-11, 13:05
glisz glisz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 4
Red face muziek van iPhone verwijderen

Hallo, bedankt voor de info, ja dat heb ik ook al gedaan, dan is in de bibliotheek onder "muziek" inderdaad alles gewist maar dan blijven de nummer's nog allemaal in de iPhone 4 geinstalleerd. Er is zo als in de bibliotheek via "verwijderen" bij mij ook nergens meer een moglijkheid om
via "verwijderen" iets te gaan wissen. Het (woord) verwijderen blijft overall grijs, behalve dan in de bibliotheek.
Dus als ik het goed begrepen heb kan ik zowiezo alleen maar via iTunes alles wissen en hoef ik niet verder alleen maar alles vanaf mijn iPhone4 te gaan proberen. In iTunes heb ik echt van alles al geprobeerd, maar dan ook echt alles.( Behalve terug gaan naar de fabriksinstellingen.)
glisz
  #4  
Oud 23-01-11, 20:55
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard

Volgens mij doe je het fout, jij hebt waarschijnlijk de bovenste muziek in itunes verwijdert (zijkant)
Dat is de muziek van je pc in itunes
Ga naar muziek onder iphone en dan selecteer wat weg moet en druk dan gewoon delete knop op toetsenbord
  #5  
Oud 23-01-11, 21:07
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Of je synchroniseert je iPhone gewoon met je lege bibliotheek en dan is ie ook leeg! :'D
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #6  
Oud 24-01-11, 11:29
glisz glisz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 4
Standaard

Goede morgen,
ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar nu kan ik inderdaad alles verwijderen zo als jullie het hebben beschreven. Maar echt, eerder heb ik het zo ook al geprobeerd maar ik kon het woord "verwijderen "maar niet zwart krijgen, het bleef maar zacht grijs en dan werkt het niet.
Ik bedank iedereen van harte.
glisz
  #7  
Oud 24-01-11, 11:36
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Weet je ook hoe je uiteindelijk bij deze oplossing gekomen bent? Mocht je dit weten zou je dat dan hier even willen delen
  #8  
Oud 25-01-11, 10:56
glisz glisz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zoveel gedaan dat ik het eigenlijk niet meer weet.
Wat ik nog wel weet is dat ik in de iPhone eerst een nieuwe afspeellijst met de naam Muziek heb geplaatst. Vanuit "Aangeschaft" heb ik 3 songs naar deze map gekopieerd. Die heb ik in "iTunes" weer proberen te verwijderen maar dat lukte niet. Uit de iPhone direct heb ik de nieuwe map weer verwijderd.
Toen heb ik geprobeerd om vanuit een map van mijn desktop PC een song direct via iTune, Apparaten, in de map "Muziek' te storten maar dat werkte niet. De mp3 song werd gewoon in de map "Muziek"van de iTune Bibliotheek geplaatst.
Vandaar heb ik via de gewone weg vanuit de Bibliotheek-map "Muziek" de song in iTunes via Apparaten naar in de map "Muziek" gestort. Maar nu heb ik eerst "iTune" gesloten/uitgezet en daarna weer geopend alvorens te controleren of ik nu de song wel vanuit iTune, Apparaten, dan de map "Muziek" kon verwijderen.
En het werkte ineens wel. Waar het nu aan gelegen had of wat nou de fout was. ik weet het niet. In elk geval ben ik blij dat het nu allemaal goed werkt.
Groetjes, glisz
  #9  
Oud 25-01-11, 12:18
Roroko's schermafbeelding
Roroko Roroko is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 11
Standaard

Het is eigenlijk heel simpel om een nummer uit je muzieklijst te verwijderen.

Hier even een uitleg hoe het werkt.

- Klik links boven in Itunes onder Bibliotheek op Muziek.
- De nummer of meerdere nummers die je wil verwijderen selecteren, klik op rechter muisknop en klik op verwijderen.
- Je krijgt een waarschuwing of je het zeker weet, klik op Verwijderen.
- Je krijgt weer een waarschuwing, klik op Naar Prullenbak.
- Daarna ga je je ipod, iphone of ipad Synchroniseren.
- Je krijgt weer een waarschuwing, daar klik je op Niet Overzetten.

Mocht je geen waarschuwingen krijgen, klik dan op Bewerken, Voorkeuren, Tab Geavanceerd en klik hier op waarschuwingen opnieuw instellen en klik op Ok.
  #10  
Oud 26-01-11, 14:13
MissJK MissJK is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roroko Bekijk bericht


- De nummer of meerdere nummers die je wil verwijderen selecteren, klik op rechter muisknop en klik op verwijderen.
Gelukkig dit topic gevonden,want hier staat dus precies wat mij NIET lukt!

Even kort;heb sinds 'jaar en dag' en iPod,sind een jaar een iPod Touch en nu sinds een week een iPhone 4.... Zonder gezeur m'n muziek beheren is me vrij dierbaar ....,en gaat me normaal ook prima af,maar nu voel ik me echt een noob...
Precies wat 'Roroko' hierboven beschrijft doe (deed) ik ook altijd op m'n iPods en dat ging prima. Maar op m'n iPhone wil het niet op die manier?!
Als ik in Devices - My Iphone - Music zit,krijg ik gewoon de hele lijst,maar als ik dan met de rechtermuisknop op een nummer klik kan ik van alles doen,behalve verwijderen...
Nu kan ik natuurlijk ook de iPhone ingaan en daar het Music-tabblad kiezen,maar daar kan ik dingen alleen per artiest/genre/playlist etc. verwijderen en dat wil ik dus niet!

Alvast bedankt! ^_^
  #11  
Oud 26-01-11, 14:46
Roroko's schermafbeelding
Roroko Roroko is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 11
Standaard

Ik heb geen Iphone dus ik weet niet of je daar hetzelfde moet doen als met de Ipod, maar met de Ipod kun je je muziek bestanden uit de bibliotheek verwijderen. Dus niet bij Devices.
  #12  
Oud 26-01-11, 14:55
MissJK MissJK is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Ja dat bedoel ik ook.... Device in de zin van het aangesloten apparaat op dat moment,en dan dus in de library van het apparaat. Maar ben er idd al achter dat het bij een iPhone dus niet zo werkt als bij een iPod,vandaar mijn vraag...
  #13  
Oud 26-01-11, 15:38
Roroko's schermafbeelding
Roroko Roroko is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 11
Standaard

Bij Devices en dan de aangesloten apparaat en dan overzicht moet een vinkje staan bij Muziek en Video`s handmatig beheren. Dan klikken op toepassen.
Daarna kun je de muziekbestanden beheren.
  #14  
Oud 26-01-11, 16:23
MissJK MissJK is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Ok....,ik ben er al achter;ik ben gewoon een appel!
Als je op je iPhone naar het tabblad muziek gaat en je HELEMAAL naar onder scrolled,staat daar een lijst met 'manual added songs'..,en daar kun je alles verwijderen! Dacht meld het toch nog even,voor het sporadische geval er een mede-appel voorbij komt die ook niet helemaal bij was....*shame*

Note: dit geld dus voor een IPHONE 4 en GEEN IPOD TOUCH! Daar kun je gewoon rechtermuis klikken enz...

Laatst gewijzigd door MissJK; 26-01-11 om 16:33.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek(mp3) verwijderen franing Muziek, foto & video 5 13-12-13 14:53
Windows: mp3 bestanden definitief verwijderen? chk iTunes 0 28-01-11 02:28
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiëren naar iphone robe Muziek, foto & video 0 23-09-10 22:13
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 09:59
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf Shorty007 iTunes 0 05-03-09 09:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.