iPhone 4 mailt geen foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mailen doet-ie, naar mijn hotmail-account, verder werkt ook alles, alleen, uiterst irritant: kan er geen foto's en filmpje heen mailen (naar twitter gaat wel). Leverancier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 mailt geen foto's
Mailen doet-ie, naar mijn hotmail-account, verder werkt ook alles, alleen, uiterst irritant: kan er geen foto's en filmpje heen mailen (naar twitter gaat wel). Leverancier zei: helemaal resetten, 3x gedaan nu, maar helpt niet... Iemand enig idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de foto of video niet gewoon simpelweg te groot om verzonden te worden per mail??
|
|
||||
|
||||
Misschien je mail account verwijderen, en vervolgens opnieuw configureren. Bij veel mail problemen kan dat ook een uitkomst bieden!
|
|||
|
|||
@Giovannavv: Dank voor tip, maar denk van niet, je kunt op de 4 foto verkleinen vlak voor het mailen, zelfs tot 30,9 kb (klein), 'normaal' en 'groot' (326 kb) plus ware grootte. Maar ook/zelfs met ''klein'' lukt het niet...
@iWiefring: Had ik niet aan gedacht, ga ik doen. Dank voor tip, ben heel benieuwd. |
|
|||
|
|||
@iWiefring: Gelukt, toen ik aan het pielen was om dat account te verwijderen kwam ik, doorklikkend, op 'server uitgaande post' en daar bleek mijn wachtwoord niet ingevuld...
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het gelukt is
Zo dom blijk ik dus nog niet te zijn! Maar ik heb vaker dat hij bijvoorbeeld helemaal geen mails meer wil verzenden, oftewel dan verwijder ik dat en voeg ik dat account weer terug toe, en dan werkt het weer! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone synchroniseert geen foto's | 97752 | iTunes | 1 | 30-01-11 10:12 |
iPhone 3g blijt gelocked & neemt geen foto's | FreakyFlor | Muziek, foto & video | 6 | 08-01-11 22:34 |
iphone 3G geen duidelijke foto's op internet | dwaynoks | Odido (T-Mobile) | 10 | 07-01-11 11:08 |
Geen iPhone foto's meer naar PC | Guest-20160229131053 | Muziek, foto & video | 0 | 12-09-09 22:18 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
|
|