bijgevoegde muziek opslaan discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand als bijlage in en gmail muziek mee stuurt kan ik die dan opslaan want ik zie geen enkele mogelijkheid omdat te doen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijgevoegde muziek opslaan
Als iemand als bijlage in en gmail muziek mee stuurt kan ik die dan opslaan want ik zie geen enkele mogelijkheid omdat te doen ik kan hem wel afspelen maar daar houd het dan op dus als iemand mij daarmee kan helpen graag grtz Wil
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien dat dit met een jailbreak wel mogelijk is, maar dan nog weet ik niet hoe je dit zou moeten kunnen doen.
|
|||
|
|||
ok dus het is helemaal niet mogelijk om de muziek op te slaan als die in een bijlage zit that pretty fu***t up
|
|
||||
|
||||
Dat is een iPhone hè..
|
Labels |
bijlages, gmail, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek: Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ? | coen0s | Muziek, foto & video | 0 | 11-03-08 13:10 |
|
|