Muziek op achtergrond tijdens gamen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo mensen ik vroeg me af of je op de iphone4 muziek kunt luisteren terwijl je een spel speelt. Voorbeeld: ik wil het geluid van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op achtergrond tijdens gamen
Yo mensen ik vroeg me af of je op de iphone4 muziek kunt luisteren terwijl je een spel speelt. Voorbeeld: ik wil het geluid van WSOP helemaal dempen en muziek blijven luisteren terwijl ik poker.
Is dit mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de meeste spellen is dit mogelijk ja.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je ipod aanzetten met de muziek die je wil luisteren, 1 keer op home knop drukken ( nu draait de muziek op de achtergrond ) dan game opstarten en onder settings van de game het game volume uitzetten.
Gr S
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek tijdens telefoongesprek | msmeehui | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 29-04-09 23:02 |
TIP muziek afspelen tijdens gamen | Serge123 | Muziek, foto & video | 6 | 30-10-08 13:27 |
|
|