foto's printen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe komt het dat mijn iphone4 mijn wifi printer niet herkend? Ik heb een HP B110 serie welke geschikt zou zijn voor airprinting. De printer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's printen
Hoe komt het dat mijn iphone4 mijn Wi-Fi printer niet herkend? Ik heb een HP B110 serie welke geschikt zou zijn voor airprinting. De printer is draadloos aangesloten op mijn netwerk. De Iphone herkend het netwerk ook. Op mijn pc kan ik met de Wi-Fi photo app mijn foto's allemaal bekijken in mijn browser. Dus de connectie met mijn router is prima met Wi-Fi. Vanaf mijn pc kan ik ook moeiteloos draadloos printen. Maar zo gauw ik vanaf mijn Iphone will printen ziet hij nergens de printer. De Iphone heeft de 4.2.1 versie.
Heb ook de HP app geprobeerd maar niets werkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
re
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(zie profiel TS)
|
|||
|
|||
Voila
|
|
|||
|
|||
Werkt goed. Wel jammer dat perse de pc aan moet staan. Maar kan in iedergeval vanaf mijn Iphone4 direct printen
bedankt |
|
|||
|
|||
heb een canon Wi-Fi printer waarom moet een computer aan staan voor airprint als de hack gebruikt moet toch ook recht streeks kunnen? help
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda Printen | Eric-B | iTunes | 3 | 05-08-13 09:48 |
Printen via de iPhone | cheiz | iPhone Apps | 11 | 27-11-10 17:27 |
bluetooth printen | JohnM | iPhone Apps | 0 | 08-11-09 10:36 |
|
|