sluitersnelheid/sportstand iphone 4 camera? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Voor de iPhone 4 had ik een nokia N82. Hier zat de mogelijkheid op om de sportstand te kiezen. Speciaal voor snel bewegende objecten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sluitersnelheid/sportstand iphone 4 camera?
Hoi,
Voor de iPhone 4 had ik een nokia N82. Hier zat de mogelijkheid op om de sportstand te kiezen. Speciaal voor snel bewegende objecten. De kwaliteit werd dan wel iets minder (ipv 5 kreeg je dan foto's van 4mp of zo), maar de foto's werden wel mooi scherp, door een korte sluitertijd. Is dit ook mogelijk met de iPhone camera? Heb nu al we camera+, maar deze kent die optie ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zal vast en zeker wel een applicatie op de markt zijn die dit ondersteund. Maar zelf weet ik er geen anders moet je ff naar het topic Hoe heet die app ook alweer gaan. En daar vragen, maar standaard word dit inderdaad niet ondersteund.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera Zoom & Camera Flash | feunie | iPhone Apps | 1 | 06-11-09 09:30 |
iphone camera | iLucy | iPhone algemeen | 0 | 18-06-08 14:26 |
|
|