Geen video icoon op sb discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag wat films op men iPhone 3G 16gb zetten maar nu zie ik nergens op mijn sb het icoontje Video.. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen video icoon op sb
Hallo,
Ik zou graag wat films op men iPhone 3G 16gb zetten maar nu zie ik nergens op mijn sb het icoontje Video.. Hoe kan ik dit oplossen? Komt dit er automatisch op als ik films op men iPhone zet? Zou er iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt. Tekstarzz Laatst gewijzigd door tekstarzz; 09-02-11 om 23:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan er iemand mij helpen?
Tekstarzz |
|
|||
|
|||
In de iPod app vind je een tabblad met films.
|
|
|||
|
|||
Nu heb ik juist geprobeerd een .mp4 film op men iPhone te zetten maar dan krijg ik een foutmelding dat deze er niet opgezet kan worden omdat deze niet ondersteund wordt.
Weet er iemand hoe dit kan opgelost worden? Tekstarzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video Icoon spoorloos verdwenen? | jordywos | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-10 21:41 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Missende Video's Icoon? Hoe speel ik video's af? | RonWestle | iPhone Apps | 8 | 03-09-08 13:28 |
Gezocht Icoon Voor Video | frektor | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-06-08 16:31 |
geen installer icoon | guasto | Archief | 6 | 12-01-08 13:17 |
|
|