Missende Video's Icoon? Hoe speel ik video's af? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb nu ook een 3G, maar ik mis het Icoon "Video's" wat ik wel op mijn iPod Touch heb staan. Hoe kan ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Missende Video's Icoon? Hoe speel ik video's af?
Hoi,
Heb nu ook een 3G, maar ik mis het Icoon "Video's" wat ik wel op mijn iPod Touch heb staan. Hoe kan ik nu mijn video's afsepelen...? Thanks, Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan in de iPod. Onderin staat Videos.
|
|||
|
|||
Ik bedoel dat er geen "Video's" icoon op mijn iPhone 3G voorkomt. Wel op de iPod Touch...
|
|
||||
|
||||
Ja, dat klopt. Op de iPhone krijg je de ''iPod'' icoon. Op de iPod touch krijg je de ''muziek'' en het ''video'' icoon.
|
|
|||
|
|||
Klik op iPod icoon, wacht tot opgestart is.
Onderaan zie je optie videos staan, klik hierop en je kan videos afspelen mits je wel eerst via iTunes een aantal opgezet hebt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@ RonWestle Misschien dat je het muziek en video icoon kan krijgen, dit kon op Firmware 1.1.x wel. Weet nog niet of dat al uit is voor Firmware 2.0.x. Zal zo eens voor je kijken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ron |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Geen video icoon op sb | tekstarzz | Muziek, foto & video | 3 | 09-02-11 23:08 |
Hoe speel ik mijn video in Landscape?! | Zaankantertje75 | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 18-11-10 16:16 |
Video Icoon spoorloos verdwenen? | jordywos | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-10 21:41 |
Gezocht Icoon Voor Video | frektor | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-06-08 16:31 |
|
|