skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn 1e gen had ik fring deze gebruikte ik vaak om vanuit het buitenland te bellen naar het thuis front n heb ik sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
deze gebruikte ik vaak om vanuit het buitenland te bellen naar het thuis front n heb ik sinds vandaag mijn 3G en zoek ik ook iets om skype te gebruiken hetzij een programma hetzij een webiets iemand een tip? en ja MOET skype gebruiken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Skype werkt via het internet. Internet vanuit het buitenland is schreeuwend duur. Wellicht is dat helemaal geen goed idee?
groetjes Captain Krimson edit, sorry ik had je post niet goed gelezen, mijn reactie is niet van toepassing
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman) Laatst gewijzigd door Captain Krimson; 16-08-08 om 10:37. Reden: reactie is overbodig |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Uh, ik had dat ook, laatst even gekeken op de fringsite, en ze zijn bezig om er 1tje te maken voor 2.0, geduld dus
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yaaaaaaay!
Waar op hun site staat het eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Hiero
By downloading fring’s pre-release iPhone version you are agreeing to following Terms & Conditions Note: fring doesn't support the iPhone 2.0/3G (working on it...) linkje: iphone installation process zou mooi zijn als dit progje snel af zou zijn, iemand enig idee of je hem dan gratis zonder firmware gekloot kan installeren? Laatst gewijzigd door jdh009; 03-09-08 om 13:18. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
Gezocht Skype to Skype app | Gerwin | iPhone Apps | 3 | 11-03-08 14:44 |
|
|