Welke App voor tijdregistratie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met de tijdregistratie Apps uit de AppleStore? Ik zoek een App die als een timer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke App voor tijdregistratie
Hallo,
Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met de tijdregistratie Apps uit de AppleStore? Ik zoek een App die als een timer werkt waarbij ik verschillende projecten kan registreren en de tijd eevoudig kan aanzetten en uitzetten. In de AppleStore zijn een paar Apps die dat beloven, maar er zitten geen recenties bij. Voordat ik ervoor ga betalen, wil ik graag weten of de Apps waarmaken wat ze beloven Iemand ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke office app voor ipad | bokkie1978 | iPad algemeen | 5 | 17-02-11 14:56 |
Welke app voor notificaties in toolbar? | neoghost | Jailbreak apps en thema's | 13 | 27-10-10 11:47 |
welke App voor Radio 538 DanceDep background | Geert1976 | iPhone Apps | 0 | 08-04-10 16:23 |
Windows: Welke (gratis) app voor sync iPhone-Lotus Notes | oortwijn | Desktop-applicaties | 0 | 03-09-09 17:23 |
|
|