//

Video van Iphone naar PC (windows)

Video van Iphone naar PC (windows) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer om een opgenomen video op mijn Ipohne (3GS) naar mijn PC te zetten (windows). Ik heb het geprobeerd via kopieren en plakken, Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-11, 10:25
Knoets Knoets is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Video van Iphone naar PC (windows)

Ik probeer om een opgenomen video op mijn Ipohne (3GS) naar mijn PC te zetten (windows).
Ik heb het geprobeerd via kopieren en plakken, Iphone benaderen, mov kopieren en plakken in map op mijn PC. Dit gaat wel bv met een bestand van 30 mb (1 min.) maar met een bestand van 3 GB (2uur) lukt me dit niet. Ik krijg dan een bestand op mijn pc staan van 0kb !!

Vraag is hoe dit op te lossen.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-12, 16:11
FlorisJ90 FlorisJ90 is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Heb dit probleem nu ook met mijn Iphone 4S. Ik kan alle video's wel op pc krijgen, maar kan niks openen, dus niet bekijken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn videos wel op pc kan zien?
  #3  
Oud 15-09-12, 19:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisJ90 Bekijk bericht

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn videos wel op pc kan zien?
Apple QuickTime Player installeren. Of het filmpje in iTunes importeren en met iTunes afspelen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-09-12 om 19:32. Reden: Schreifvauten
  #4  
Oud 15-09-12, 20:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Probeer eens via de app photosync.
Filmpjes (geen films denk ik maar wel zelfgemaakte filmpjes) en foto's moeten normaal gezien kunnen om van iPhone naar pc te zetten en van pc naar iPhone.
  #5  
Oud 15-09-12, 21:57
FlorisJ90 FlorisJ90 is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Apple QuickTime Player installeren. Of het filmpje in iTunes importeren en met iTunes afspelen.
Ok maar hoe importeer ik een filmpje in mijn iTunes bibliotheek dan?
  #6  
Oud 15-09-12, 22:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisJ90 Bekijk bericht
Ok maar hoe importeer ik een filmpje in mijn iTunes bibliotheek dan?
iTunes 10 voor Windows: Muziek en video's importeren die al op de computer staan
  #7  
Oud 15-09-12, 22:27
FlorisJ90 FlorisJ90 is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Probeer eens via de app photosync.
Filmpjes (geen films denk ik maar wel zelfgemaakte filmpjes) en foto's moeten normaal gezien kunnen om van iPhone naar pc te zetten en van pc naar iPhone.
Dit zou inderdaad eventueel ook een optie zijn alleen moet je daarvoor betalen. Zou ik dan ook biet zo erg vinden hoor, maar dan moet ik betalen met een creditcard die ik niet heb. Dus die keuze laat ik nog een achter wegen. Wel bedankt voor je tip!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 21:30 ----------

Apple QuickTime player gedownload en inderdaad heb ik nu weer beeld van de filmpjes. Alleen is de kwaliteit van het filmpje wat minder. Het stottert nl. Zo nu en dan. Weet niet of dit aan mijn laptop ligt of dat het toch het programma zelf is..? Toch bedankt in ieder geval. Ik ga morgen eens kijken naar het importeren in iTunes. Gr
  #8  
Oud 15-09-12, 22:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisJ90 Bekijk bericht
Dit zou inderdaad eventueel ook een optie zijn alleen moet je daarvoor betalen. Zou ik dan ook biet zo erg vinden hoor, maar dan moet ik betalen met een creditcard die ik niet heb. Dus die keuze laat ik nog een achter wegen. Wel bedankt voor je tip!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 21:30 ----------



Apple QuickTime player gedownload en inderdaad heb ik nu weer beeld van de filmpjes. Alleen is de kwaliteit van het filmpje wat minder. Het stottert nl. Zo nu en dan. Weet niet of dit aan mijn laptop ligt of dat het toch het programma zelf is..? Toch bedankt in ieder geval. Ik ga morgen eens kijken naar het importeren in iTunes. Gr
Ik betaal via zo'n itunes kaarten, koop ik in de winkel.
Er zijn er ook denk ik die gratis zijn maar ik kan niet op de naam komen.
  #9  
Oud 15-09-12, 22:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisJ90 Bekijk bericht
Dit zou inderdaad eventueel ook een optie zijn alleen moet je daarvoor betalen.
Waarom zou je Photosync gaan kopen De filmpjes staan toch al op jouw PC.
  #10  
Oud 17-09-12, 16:33
FlorisJ90 FlorisJ90 is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom zou je Photosync gaan kopen De filmpjes staan toch al op jouw PC.
Maar om die app te gebruiken moet je er wel voor betalen 😜

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 15:37 ----------

Ik heb iTunes 10.7 maar filmpjes die ik dan importeer komen wel in bibliotheek te staan maar spelen niet af. Ik kan niets zien of horen en btw programma loopt ook nog eens vast. Moet ik dan per sé een mac kopen om die filmpjes met goede kwaliteit (überhaupt) te kunnen zien?! Zou toch absurd zijn... Ik snap het niet meer hoor. Ik heb naar mijn idee al van alles geprobeerd.
  #11  
Oud 17-09-12, 16:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisJ90 Bekijk bericht
Moet ik dan per sé een mac kopen om die filmpjes met goede kwaliteit (überhaupt) te kunnen zien?! Zou toch absurd zijn...
Een Mac is niet per sé nodig

De filmpjes die een iPhone 4S maakt zijn in h.264 1080p HD kwaliteit. De filmpjes worden gecomprimeerd in het Apple .mov formaat. Apple .mov is een container net zoals Windows .avi

QuickTime en iTunes kunnen die filmpjes zonder problemen afspelen op voorwaarde dat je een Windows PC hebt met een grafische kaart/chip die HD (Hoge Definitie) filmpjes kan weergeven.

Een Mac is dus niet absoluut noodzakelijk. Een redelijk moderne PC/laptop met Windows 7 is voldoende.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-09-12 om 16:59. Reden: Schreifvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 18:59
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows jumbo66 Muziek, foto & video 22 15-10-09 22:30
iPhone van Mac naar Windows desmodus Unlock [archief] 1 31-01-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.