Video van Iphone naar PC (windows) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer om een opgenomen video op mijn Ipohne (3GS) naar mijn PC te zetten (windows). Ik heb het geprobeerd via kopieren en plakken, Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video van Iphone naar PC (windows)
Ik probeer om een opgenomen video op mijn Ipohne (3GS) naar mijn PC te zetten (windows).
Ik heb het geprobeerd via kopieren en plakken, Iphone benaderen, mov kopieren en plakken in map op mijn PC. Dit gaat wel bv met een bestand van 30 mb (1 min.) maar met een bestand van 3 GB (2uur) lukt me dit niet. Ik krijg dan een bestand op mijn pc staan van 0kb !! Vraag is hoe dit op te lossen. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit probleem nu ook met mijn Iphone 4S. Ik kan alle video's wel op pc krijgen, maar kan niks openen, dus niet bekijken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn videos wel op pc kan zien? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer eens via de app photosync.
Filmpjes (geen films denk ik maar wel zelfgemaakte filmpjes) en foto's moeten normaal gezien kunnen om van iPhone naar pc te zetten en van pc naar iPhone. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 21:30 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn er ook denk ik die gratis zijn maar ik kan niet op de naam komen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 15:37 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De filmpjes die een iPhone 4S maakt zijn in h.264 1080p HD kwaliteit. De filmpjes worden gecomprimeerd in het Apple .mov formaat. Apple .mov is een container net zoals Windows .avi QuickTime en iTunes kunnen die filmpjes zonder problemen afspelen op voorwaarde dat je een Windows PC hebt met een grafische kaart/chip die HD (Hoge Definitie) filmpjes kan weergeven. Een Mac is dus niet absoluut noodzakelijk. Een redelijk moderne PC/laptop met Windows 7 is voldoende. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-09-12 om 16:59. Reden: Schreifvauten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows | jumbo66 | Muziek, foto & video | 22 | 15-10-09 22:30 |
iPhone van Mac naar Windows | desmodus | Unlock [archief] | 1 | 31-01-08 15:37 |
|
|