//

Tv programma + Ipad

Tv programma + Ipad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, ik heb een aantal series op mijn iPad staan onder video's-. TV programma's. Nu staat er slecht bij twee series de seizoen aanduiding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-11, 17:55
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard Tv programma + Ipad

Goede middag,

ik heb een aantal series op mijn iPad staan onder video's-. TV programma's. Nu staat er slecht bij twee series de seizoen aanduiding en de rest niet.
Ik heb in iTunes, met rechter muis toon info ->optie video ingesteld: Naam, seizoen en aflevering en bij opties TV programma.
Weet iemand hoe ik de naam van de serie en het seizoen onder de afbeelding krijg. Al was het alleen maar de seizoen aanduiding bij allemaal, dan ben ik al blij.


Hartelijk dank
__________________
Imac 21"(2011) , OSX 10.7.3, Ipad 64GB 3G IOS 5.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-11, 17:58
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

 Verplaatst naar: Foto en video Past hier wat beter thuis
  #3  
Oud 12-04-11, 18:00
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Dank je wel, dacht dat het alleen voor de iPad was.
  #4  
Oud 12-04-11, 19:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scubaman Bekijk bericht
Goede middag,

ik heb een aantal series op mijn iPad staan onder video's-. TV programma's. Nu staat er slecht bij twee series de seizoen aanduiding en de rest niet.
Ik heb in iTunes, met rechter muis toon info ->optie video ingesteld: Naam, seizoen en aflevering en bij opties TV programma.
Weet iemand hoe ik de naam van de serie en het seizoen onder de afbeelding krijg. Al was het alleen maar de seizoen aanduiding bij allemaal, dan ben ik al blij.


Hartelijk dank
Geen flauw idee maar het enige wat me nu net opkomt is; als je je die reeks hebt gedownload, als je dan meteen de naam enzo aanpast en zelf bijzet afl1 en 2 enz....zou dat niet werken dan? Ik heb er ook geen idee van, interessante vraag en heb het zelf nog nooit uitgetest ook .
  #5  
Oud 12-04-11, 20:06
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Heb netjes alle series voorzien van de serie naam. Het seizoen en het nummer van de aflevering.
Het gekke is dat ik dat bij alle series gedaan heb en alleen bij twee seizoenen staat eronder: seizoen 3 en bij de andere seizoen 4
Heb op intnet gezocht, maar kan niets vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 08:04
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 09:41
Fout in iPad programma? Fred Janssens iPad algemeen 2 12-09-10 23:19
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.