Tv programma + Ipad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, ik heb een aantal series op mijn iPad staan onder video's-. TV programma's. Nu staat er slecht bij twee series de seizoen aanduiding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tv programma + Ipad
Goede middag,
ik heb een aantal series op mijn iPad staan onder video's-. TV programma's. Nu staat er slecht bij twee series de seizoen aanduiding en de rest niet. Ik heb in iTunes, met rechter muis toon info ->optie video ingesteld: Naam, seizoen en aflevering en bij opties TV programma. Weet iemand hoe ik de naam van de serie en het seizoen onder de afbeelding krijg. Al was het alleen maar de seizoen aanduiding bij allemaal, dan ben ik al blij. Hartelijk dank
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Foto en video Past hier wat beter thuis
|
|
|||
|
|||
Dank je wel, dacht dat het alleen voor de iPad was.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb netjes alle series voorzien van de serie naam. Het seizoen en het nummer van de aflevering.
Het gekke is dat ik dat bij alle series gedaan heb en alleen bij twee seizoenen staat eronder: seizoen 3 en bij de andere seizoen 4 Heb op intnet gezocht, maar kan niets vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Fout in iPad programma? | Fred Janssens | iPad algemeen | 2 | 12-09-10 23:19 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|