Synchroniseer probleem.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een aantal tv programma's in mijn iTunes staan. Mooi met alle series apart seizoenen etc, Nu ik deze op mijn iPhone zet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseer probleem..
Hey,
ik heb een aantal tv programma's in mijn iTunes staan. Mooi met alle series apart seizoenen etc, Nu ik deze op mijn iPhone zet, voegt die ze allemaal bij elkaar ? Ook heb ik in iTunes de aflevering nummers bij de afleveringen gedaan. Achter elke aflevering bij de iPhone staat overal aflevering 0. Is iemand hier bekend mee ? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Maar ik heb de oplossing gevonden! Je moet de tracknummers ook aanpassen. Laten we zeggen je hebt een serie van 20 afleveringen, dan selecteer je alle videos, en vul je bij tracknummer in: [niks] van de 20. Handigste is als je ze sorteert op Afleveringsnummer, en dan bij het infoscherm steeds op Volgende drukken en de tracknummer aanpassen. Laatst gewijzigd door DvT093; 11-04-11 om 14:35. Reden: Oplossing gevonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes synchroniseer scherm leeg | jopgro | iTunes | 10 | 16-06-11 22:16 |
Internet valt eruit als ik iphone synchroniseer | maveric | iTunes | 0 | 23-02-09 22:31 |
Tip: synchroniseer je .Mac bookmarks voor 7 juli | iCulture | iTunes | 0 | 04-07-08 13:30 |
|
|