iTunes synchroniseer scherm leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen? (zie bijlage) Dit gebeurt met het aansluiten van ieder iDevice. iPad iPod iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes synchroniseer scherm leeg
Hi,
heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen? (zie bijlage) Dit gebeurt met het aansluiten van ieder iDevice. iPad iPod iPhone, geen verschil. Ik heb inmiddels al de installatie herstelt (zoals windows dit noemt) maar het probleem blijft terugkomen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inderdaad hetzelfde probleem hier, windows 7 64bit..
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem ,ook met Windows 7
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi jopgro, ik heb je een berichtje gestuurd..
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt het niet bij mij onder windows xp....
Heeft iemand toch een fix of een idee? Bedankt. Groetjes, Stefan Laatst gewijzigd door AquaDragon; 18-12-10 om 05:55. |
|
|||
|
|||
Sorry Stefan, voor de rest weet ik het ook niet, onder windows 7 werkt de fix wel..
succes.. |
|
|||
|
|||
Ahh dat is jammer,
heb je een idee hoe ik dit kan opzoeken? Engels of nederlands zoeken met google slaat uit op niets. en iphoneclub forum kan me helaas niet helpen met dit probleem. Tips zijn welkom want ja itunes wil ik toch wel normaal gebruiken... thx iig |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door AquaDragon; 23-12-10 om 00:02. |
|
|||
|
|||
ooowww ik had dit probleem al zolang!
dankjewel voor dat reg bestandje nu klopt alles weer! ik vraag me alleen nog steeds af hoe het zomaar opeens komt dat dat scherm leeg komt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes 'leeg' ? | ABry | iTunes | 0 | 15-01-11 03:10 |
Windows: Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen | arnouthemel | iTunes | 5 | 16-09-10 19:59 |
Accu leeg geeft geel scherm iOS4 | Cybot12999 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 14:11 |
Windows: Itunes leeg maken | Tommyx | iTunes | 0 | 18-11-09 17:57 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|