iTunes vewijderd APPS discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu 3dagen in bezig van mijn nieuwe iPad2 en heb nog geen deftige sync kunnen uitvoeren via iTunes Iemand die raad weet? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes vewijderd APPS
Ik ben nu 3dagen in bezig van mijn nieuwe iPad2 en heb nog geen deftige sync kunnen uitvoeren via iTunes
Iemand die raad weet? Ik heb windows 7 x64 met allerlaatste itunes 10.3.1 itunes bevat zo een 3000 applicaties Probleem: Ik heb in itunes de app iPC staan, deze sync prima via iPhone! Ik heb nu de nieuwe iPad2 eerste keer aangesloten op iTunes voor de activatie en onmiddelijk losgekoppelt. Daarna begin ik apps te installeren rechtreeks op iPad2 zoals bv. iPC Na eerste maal opnieuw te syncen via itunes ziet itunes deze app niet staan op ipad en gebeurd er niks in itunes. ipad losgekoppelt en opnieuw aangesloten.... sync.... itunes removed iPC en zo heb ik dit met alle apps die al in itunes staan. download ik een totaal nieuwe app die ik nog niet had is er geen probleem. itunes al volledig verwijderd helpt niet, eveneens een format van PC ook niet, voordien met iPad 1 deze problemen niet gehad. hopelijk weet iemand een oplossing alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is misschien iets dat voor je hem laat syncen dat je eerst aangeeft dat je eerst de aankopen van je ipad over wil zetten in iTunes??!?!?!?!?!?!?!
|
|
|||
|
|||
Optie staat aangevinkt om aankopen te syncen naar iTunes.
Wanneer ik nu 20 apps via itunes naar de iPad2 sync, daaarna iPad2 usb unplug en terug inplug dan begint deze opnieuw alle apps te herinstalleren Dit duurt heeeel lang. Echt niet mee te werken. Zeker al 10x restore gedaan van ipsw, met en zonder DFU-Mode iPhone en iPod maken geen probleem, vorige iPad1 geen probleem. Ik denk dat deze terug moet naar Apple. Wat ook raar lijkt is dat nu de iCloud optie op iPad2 => Purchased, wanneer ik een search doe van app die ik zeker aankocht er niet tussen staat. ga ik daarintegen naar de gewone store kan ik em prima vinden en installeren. alleen jammer dat na volgende sync in itunes deze verwijderd worden. |
|
||||
|
||||
Gebruik je 1 of meerdere Apple ID's?
|
|||
|
|||
Jawel 2 accounts 1belgie en 1US
Heb deze beide ook al eens deauthorized en opnieuw authorized! Herinstallatie iTunes zelfde probleem, test met 10.2.2, 10.3 en nu 10.3.3 Clean iTunes op laptop geinstalleerd en default settings met zelfde resultaat. Alvast bedankt voor de reacties |
|
|||
|
|||
Probleem uiteindelijk gevonden!!
Teveel apps in itunes, alles verwijderd en iPhone, iPad en iPod opnieuw laten syncen en tranfer van apps gestart. Raar dat iPad2 moeilijk doet als er meer dan 3000apps in itunes zitten |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het niet zozeer de iPad die moeilijk doet maar iTunes. Synchroniseren is hier ook steeds een ramp.
Gelukkig krijgen we in iOS5.0 iCloud! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes apps | fabian1400 | iTunes | 4 | 11-05-11 21:37 |
Windows: Apps in iTunes herschikken | WeirdMano | iTunes | 4 | 17-07-10 18:12 |
Windows: apps downloaden via itunes | waalboer | iTunes | 4 | 29-09-08 19:55 |
Mac OS X: iTunes apps | iMick | iTunes | 0 | 30-07-08 15:06 |
|
|