1015 fout etc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien iemand hier die me kan helpen? Iphone 3gs geupdate (stom maar goed foutje is menselijk) er zat namelijk een jailbreak en unlock op. Geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1015 fout etc
Misschien iemand hier die me kan helpen?
Iphone 3gs geupdate (stom maar goed foutje is menselijk) er zat namelijk een jailbreak en unlock op. Geeft sindsdien alleen nog aan dat ie verbonden moet worden met itunes. Me er goed in verdiept en vandaag aan de slag gegaan Helaas van korte duur, Iphone geeft nog steeds hetzelfde aan en itunes geeft fout 1015 aan. Uiteraard al gezocht wat ik daar aan kan doen, en gevonden alleen kan ik het bestand wat verwijderd moet worden niet vinden, Het hoort bij hosts>etc te staan maar bij mij dus niet!! Help please!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat was inderdaad de bedoeling... Alleen kan ik dat dus niet vinden.. Er hoort iets te staan met Apple... Bij deze dus niet! Iemand enig idee?
|
Labels |
1015 itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 1015 | Ringar | iPhone algemeen | 2 | 05-05-11 12:46 |
Fout 1015 | keesdr | Jailbreak | 9 | 14-04-11 00:43 |
iPhone bricked/vast in herstelmodus na update 4.3 - fout 1015 | Munkel | iPhone algemeen | 17 | 02-04-11 01:34 |
Foutmelding 1015 | Tactixz | iPhone algemeen | 7 | 19-01-11 20:11 |
Alle iDevices: fout 1015 | laurentlolo | Jailbreak | 2 | 12-01-11 10:26 |
|
|