MacOs gebruikers gebruike submerge om ondertitels aan hun avi etc toe te voegen. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een programma voor de Mac om op een eenvoudige manier ondertitels (srt) toe te voegen. Het programma het submerge en kan je hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MacOs gebruikers gebruike submerge om ondertitels aan hun avi etc toe te voegen.
Er is een programma voor de Mac om op een eenvoudige manier ondertitels (srt) toe te voegen. Het programma het submerge en kan je hier downloaden - Submerge Het is shareware en kost ongeveer 7 euro. Als je de ondertitels hebt toegevoegd kan je daarna kiezen om de exporteren naar ipod iphone appleTV of gewoon als avi mov divx. Mac gebruikers die ook een turbo 264 hebben hebben nog meer geluk want submerge maakt gebruik van de turbo als hij de avi omzet naar ipod iphone appleTV automatisch gebruik van de turbo 264 als deze aan je Mac hangt.
Ben je opzoek naar ondertitels is dit een goede site om de goede ondertitels te vinden Movies - subtitles for divx and dvd movies in many languages
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hehe ok handig echter apple heeft in 1.1.3 support voor niet ingebrande subtitles toegevoegt toch (dus dat je van subs kan veranderen op de iPhone)? Daar heb ik eigenlijk nogsteeds niets van gehoort? Weet je ook toevallig hoe dat zit
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 08-03-08 om 14:24. |
|
||||
|
||||
Nee nog niks van gemerkt Dat het werkt
Zit wel in itunes maar volgens mij alleen voor huur en koop films uit itunes en dat hebben wij nog niet Laatst gewijzigd door Michael; 08-03-08 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Submerge is een erg fijn programma gebruik het al een tijdje.
Echter ik vind nergens een programma waarmee je makkelijk bij een .mp4 bestand hoofdstukken kunt toevoegen? Wie heeft daar een makkelijk programma voor? En het liefst voor de Mac. |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met hoofdstukken toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Om makkelijker te navigeren op de iPhone door een videobestand.
Hoofdstukken zijn erg makkelijk bij een muziek dvd. |
|
||||
|
||||
Nja als je de orginele DVD (geen avi,mpeg) hebt kan je Handbrake gebruiken die voegt hoofdstukken toe...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik heb het over een mp4 bestand en met een dvd gaat dit vaak niet op bij Handbrake wegens de beveiliging!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hoeft geen site door te geven maar je mag wel een naam van een programma geven. Laat de gebruiker zelf maar googlen
|
|
|||
|
|||
Er is niks illegaals aan om voor eigen gebruik een kopie van een film te maken. Maar goed weer iemand een programma om bij een MP4 beatand hoofdstukken toe te voegen?
UPDATE: Ik heb eindelijk een handig en gratis programma hiervoor gevonden! Met Metadata Hooteanny kun je makkelijk hoofdstukken aan een mp4 bestand toevoegen, zodat je op de iPhone makkelijker door een video kan navigeren. Check it out! Laatst gewijzigd door Guest-20210226115605; 09-03-08 om 18:28. |
|
|||
|
|||
klopt het dat je geen geluid krijgt als je de trail versie gebruikt?
Edit: Het is niet alleen in de trail maar ook in de gekochte versie. Enig idee? anders raadpleeg ik submerge wel. Edit 2: Ik ben er al uit, iets verder kijken dan je neus lang is. Je moet nog het programma Perian installeren. Laatst gewijzigd door JMS; 25-03-08 om 20:56. |
|
|||
|
|||
roadmovie is het juiste programma.
|
|
||||
|
||||
Rippen van de beveiliging van in eigen beheer zijnde DVDs kan met MacTheRipper. Volgens de NL wet is het geheel legaal om een kopie te mogen maken daarvan. En dus mag er ook hier over gesproken worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ifoneguide.nl/114 niet toe te voegen | SimonV | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-01-10 00:28 |
|
|