eredivisie op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals iedereen wacht ik natuurlijk in spanning af wat er zondag gaat gebeuren, dit wil ik dus ook graag zien. Helaas ben ik dan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eredivisie op iphone
Zoals iedereen wacht ik natuurlijk in spanning af wat er zondag gaat gebeuren, dit wil ik dus ook graag zien. Helaas ben ik dan niet thuis. Kan ik met een bepaalde app toch kijken(miss iets van sopcast streamen of zo?) alvast dank
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Teletekst
|
||||
|
||||
Als kijken echt niet lukt: radio 1 live luisteren met TuneIn Radio?
(of een echte radio)
|
|||
|
|||
Ja dit kan, je moet dan thuis je PC aan laten staan met SopCast aan en het kanaal waar de wedstrijd op is gewoon op je PC afspelen.
Vervolgens moet je OrbLive op je iPhone zetten en op je PC zelf Orb draaien. Middels bepaalde instelling ziet Orb je SopCast dan als een webcam en kan je dit weer streamen naar je iPhone. Je zal wellicht een minuutje achterlopen op de werkelijkheid, maar je hoef iig niks te missen van de apotheose. Hier een volledige uitleg die ik onlangs ook heb gebruikt, werkt hier prima! HOW TO: Watch Sopcast through Orb on your iPhone or iPod Touch | Greg McMullin Laatst gewijzigd door Knidreeg; 12-05-11 om 17:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat als je Eredivisie Live koopt je dit gewoon afspeelt in je browser in windows media player toch? Voor zover ik weet kan je dat niet door streamen.
Laatst gewijzigd door XIII; 14-05-11 om 18:20. Reden: Illegale aanbieding verwijderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eredivisie | thijsotjuh | iPhone Apps | 3 | 17-08-10 17:12 |
|
|