foto versturen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) HOi, hoe kan ik foto's (gemaakt met iphone) versturen naar een andere iphone of op facebook zetten? groetjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto versturen
HOi, hoe kan ik foto's (gemaakt met iphone) versturen naar een andere iphone of op facebook zetten?
groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Celeste ofzo voor versturen (jailbreak voor nodig)
En voor Facebook moet je gewoon even goed in de App Store zoeken, er zijn vast wel gratis Apps waarbij je foto's naar Facebook kunt uploaden!
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik dat moet installeren ' jailbreak'?
|
|
||||
|
||||
Zoek maar op jailbreak, het ligt eraan welke FW je hebt en dan het bijpassende topic zoeken, en hier heb je een tutorial! En op de homepage staat ook jailbreaken voor dummies, dus is niet moeilijk!
|
|
||||
|
||||
Een jailbreak is niet nodig.
Met Mover (Lite) kun je binnen hetzelfde Wi-Finetwerk foto's van de ene naar de andere iPhones kopiëren. Een andere optie is de foto te mailen. Voor Facebook weet ik het zo even niet, maar ik kan me voorstellen dat het standaard in de Facebookapp zit?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto versturen via bluetooth | jeef112 | Muziek, foto & video | 11 | 08-03-11 21:03 |
foto versturen vanaf iphone | Mvanderspek | Muziek, foto & video | 2 | 12-01-11 17:51 |
foto's via mms versturen! | Rob. | KPN | 5 | 17-11-10 21:58 |
Foto via mail versturen | Davidl | Muziek, foto & video | 4 | 07-10-10 14:58 |
foto versturen via sms of mms | Tommyke3700 | Muziek, foto & video | 0 | 22-01-10 12:11 |
|
|