Foto op z'n kop discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Met m'n iPhone 4 mailde ik verjaardagsuitnodigingen met foto vanuit de filmrol. Foto's kwamen op z'n kop aan op pc. Heeft iemand advies hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto op z'n kop
Hallo,
Met m'n iPhone 4 mailde ik verjaardagsuitnodigingen met foto vanuit de filmrol. Foto's kwamen op z'n kop aan op pc. Heeft iemand advies hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde met foto's uit fotorol van ipad naar dropbox en op andere computer openen; alle foto's op de kop...
|
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon de foto op je pc doen kantelen? .
Als je op die foto klikt dan komen er bij mij onderaan de foto een aantal mogelijkheden zoals uitvergroten en dus ook doen kantelen linkse rechts onder boven enz.... Maar idd, het zou niet mogen dat foto's die op een correcte manier in je camerarol staan dat deze omgekeerd toekomen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
foto's ipad op z'n kop
Ook na draaien blijft de foto op de ontvangende pc steeds weer op z'n kop verschijnen. Iemand een oplossing/ verklaring?
|
|
|||
|
|||
Op een oplossing niet, een verklaring wel. In de Exif metadata van de foto staat de orientatie. Sommige programma's gebruiken die Exif metadata om de foto juist weer te geven andere dan weer niet.
iPhoto en Mail gebruiken de Exif metadata bv. wel. Onder Windows trekken Outlook en Windows Explorer zich niets aan van de Exif metadata. |
|
||||
|
||||
Je kunt in de toekomst de iPhone andersom vasthouden tijdens het fotograferen.
|
||||
|
||||
Idd, volumeknoppen aan de onderkant, is niet logisch maar het geeft wel het gewenste resultaat
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Alle foto's en filmpjes op zn kop | firestarter | Muziek, foto & video | 5 | 04-05-12 00:31 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|