//

Alle foto's en filmpjes op zn kop

Alle foto's en filmpjes op zn kop discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle foto's en filmpjes die ik maak worden op zn kop opgeslagen. dit is niet handig als je regelmatig foto's wilt mailen vanaf je iPhone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 13:05
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard Alle foto's en filmpjes op zn kop

Alle foto's en filmpjes die ik maak worden op zn kop opgeslagen. dit is niet handig als je regelmatig foto's wilt mailen vanaf je iPhone.

Ik heb een iPhone 4 die draait op 4.1.

Het probleem had ik ook al op 4.0 en helaas na de upgrade naar 4.1 blijft het probleem bestaan.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 13:38
Ramonio Ramonio is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met 5.0 op een 3GS en een 4S. Twee verschillende toestellen met dezelfde software. Foto's en video's terugkijken op de telefoon gaat dan weer probleemloos.

Als ik de "shutterknop" (+) naar beneden houdt en dus de camera in de linker bovenhoek zit, dan werkt alles naar behoren. Maak ik vervolgens een foto of video met de shutterknop rechts bovenaan (en dus de camera in de rechter onderhoek), dan staat alles weer op kop.

Anyone bekend met dit probleem? Het lijkt me geen hardwarematige kwestie gezien het twee toestellen met iOS 5 betreft...
  #3  
Oud 18-12-11, 18:33
agapimoe agapimoe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

ik heb het zelfde probleem met de 4S ios 5.01. Als ik de foto`s door adobe laat ophalen zijn ze wel goed. Als ik een filmpje op hyves zet staat die op zijn kop. Met de 3G had ik hier geen last van.
  #4  
Oud 01-02-12, 18:09
agapimoe agapimoe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

ik heb het eens geprobeerd om een foto te maken met het kruisje naar beneden en dezelfde foto met het kruisje naar boven en dan staat die laatste inderdaad op zijn kop en die andere niet. Hoe kan dat nou? Ik hoor niet veel mensen hierover er zijn toch wel meer mensen die dit probleem hebben?
  #5  
Oud 03-05-12, 23:41
JoeyRD JoeyRD is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dat dus ook... en eigenlijk pas sinds een paar maanden. Foto's en video's staan voortdurend ondersteboven. Ik dacht eigenlijk dat de iPhone dat altijd automatisch corrigeerde maar dat is blijkbaar niet meer.
Ik gebruik de camera vooral met de volumeknop rechtsboven.

Ik gebruik die knop overigens niet, ik druk altijd op de rode knop op het scherm.

Het is heel irritant en hinderlijk. Foto's kun je nog wel redelijk makkelijk omdraaien maar video's niet. En alle leuke tips ten spijt (hoe je foto's en video's omkeert): weet iemand hoe je dit probleem gewoon bij de bron kunt tackelen en voortaan weer normaal kunt fotograferen en filmen zonder dit verschijnsel??
  #6  
Oud 04-05-12, 00:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Niet dubbelposten a.u.b.

Vervolg in dit topic.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto op z'n kop tsjitsji Muziek, foto & video 7 30-07-12 10:12
Foto's en filmpjes per ongeluk gewist iolavide Muziek, foto & video 2 09-08-10 18:07
Foto: Foto's, filmpjes van iPhone naar PC QueenL Muziek, foto & video 3 11-01-10 01:13
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! francebramie iPhone algemeen 2 13-09-09 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.