//

film rol blijft leeg. foto's niet bewaard

film rol blijft leeg. foto's niet bewaard discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, na via iPhone explorer foto's van mijn iPhone4 naar mijn Mac te hebben gekopieerd zijn de originele foto's uit DCIM verdwenen en is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-11, 20:51
jerrycan's schermafbeelding
jerrycan jerrycan is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Bergen NH
Berichten: 54
Unhappy film rol blijft leeg. foto's niet bewaard

hallo,
na via iPhone explorer foto's van mijn iPhone4 naar mijn Mac te hebben gekopieerd zijn de originele foto's uit DCIM verdwenen en is er niets aangekomen in mijn Mac. nieuwe foto's komen niet mer in foto rol.

in mijn ijver de zaak te herstellen is mijn 100Apple file in de prullenbak terecht gekomen en blijkt niet terug te zetten.

wat kan ik doen? herstellen gaat el erg ver!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-11, 20:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonder jailbreak ga je daar niet veel kunnen aan doen, helaas.

Je kan geen nieuwe folders aanmaken en als je het al kan, kan je niet de toegangsrechten geven aan de user "mobile" (chmod).

Wat je zou kunnen proberen is om de iPhone te herstarten (reboot) en hopen dat de kernel een nieuwe DCIM/100Apple folder aanmaakt. Ik weet uit eigen ervaring dat de kernel dat doet met de Music folder in iTunes_Control.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-05-11 om 21:06.
  #3  
Oud 24-05-11, 22:01
jerrycan's schermafbeelding
jerrycan jerrycan is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Bergen NH
Berichten: 54
Standaard

tks, dus jailbreaken of herstellen?
Reageren

Labels
dcim, fotorol



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol damnet Muziek, foto & video 3 04-03-11 18:55
blijft alles bewaard bij een tethered jailbreak? rikkie123 Archief 3 17-12-09 14:19
Navigon: Gluidsinstellingen worden niet bewaard w.d iPhone Navigatie 1 12-11-09 22:50
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05
SMS wordt niet bewaard memyself71 iPhone algemeen 0 22-09-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.