Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) In FW 3.1.3 kon ik vanuit de camera rol onbeperkt foto's (filmpjes) kopiëren en dan in een e-maitje plakken Nu in FW 4.0 kan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol
In FW 3.1.3 kon ik vanuit de camera rol onbeperkt foto's (filmpjes) kopiëren en dan in een e-maitje plakken
Nu in FW 4.0 kan dat niet, gaat dit nl maar tot 5. Is daar een fix voor? Of had ik toen misschien een Cydia app geïnstalleerd waarmee dit wel mogelijk was? Laatst gewijzigd door damnet; 21-10-10 om 12:44. Reden: url toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de app 'Multi-Photo Email' wanneer ik meerdere foto's via email wil versturen Filmpjes versturen doe ik via mijn Mac (duurt een eeuwigheid via de iPhone).
|
|
|||
|
|||
Bij mij niet, maar het kon voorheen wel, dus ligt dat aan de FW of had ik denk nog een andere tweak toegepast?
|
|
|||
|
|||
Kan Multi-photo email niet vinden.
Heb wel Photomail in Cydia gevonden. Kost $1=€ 0,74 Mail app openen. Tip op het tekstgedeelte en je ziet dat er rechts naast de tekst "selecteren""alles selecteren" een + (badge) is verschenen. Tip daarop en je kunt één foto selecteren, die onmiddelijk in de mail wordt geplakt. Wil je er nog een toevoegen, dan moet je de operatie opnieuw uitvoeren. [Edit] Duh, Multi-photo email inmiddels wel gevonden. Wat een streepje al niet doet Werkt ook nog iets beter .... Laatst gewijzigd door Rav3n; 04-03-11 om 19:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: film rol blijft leeg. foto's niet bewaard | jerrycan | Muziek, foto & video | 2 | 24-05-11 22:01 |
Foto: Na Ziphone geen Camera en Foto's meer | roco | Muziek, foto & video | 29 | 02-03-09 17:13 |
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) | bdb | Muziek, foto & video | 3 | 30-09-08 23:03 |
|
|