Iphone 4 muziek streamen naar airport express discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb sinds vandaag een airport express. Los van het feit dat ik dit rijkelijk laat heb ontdekt zou ik graag willen weten hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 muziek streamen naar airport express
Hallo,
Heb sinds vandaag een airport express. Los van het feit dat ik dit rijkelijk laat heb ontdekt zou ik graag willen weten hoe ik mijn muziek kan streamen vanaf mijn iphone naar airport express welke weer is aangesloten op mijn B&W speaker. Dank bij voorbaat. daduk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aanloggen op het draadloze netwerk dan verschijnt in de iPod app onderin een icointje waarbij je kunt aangeven naar welke Express te streamen. Wel bij installatie van Express aangeven dat deze voor streaming kan worden gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Dank MWFadebeer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay met Iphone naar Airport Express | onnojs | iPhone algemeen | 3 | 27-05-11 23:24 |
Youtube op iPhone streamen naar Airport express | alexander1 | iPhone algemeen | 5 | 06-01-11 13:51 |
Muziek: Muziek streamen naar Airport Express? | prohibit art | Muziek, foto & video | 15 | 11-09-10 23:06 |
Muziek: Muziek hapert via Airport Express - Opgelost | Bert Z | Muziek, foto & video | 1 | 17-04-09 14:41 |
Muziek: Iphone & airport express | ~boi | Muziek, foto & video | 2 | 29-01-09 10:43 |
|
|