Kom niet in de filmrol (foto,s) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het mapje met de zonnebloem (foto,s) open dan krijg ik een wit scherm (met bij mij, althans) met daar in twee mapjes de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kom niet in de filmrol (foto,s)
Als ik het mapje met de zonnebloem (foto,s) open dan krijg ik een wit scherm (met bij mij, althans) met daar in twee mapjes de een heet filmrol de andere foto bibliotheek.
Maar wat wil nu het geval het scherm is grijs omkaderd met bovenaan het woord albums en onderaan albums en plaatsen, en dat gaat niet weg met gevolg dat ik niet bij het mapje filmrol kan komen wand daar zit het grijse vakje overheen en dat gaat niet weg. Heeft iemand een idee hoe ik de grijse omkader weg kan krijgen (wand van zelf gaat dit niet weg). afred. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken (waar het probleem recent is behandeld).
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmrol in de app Foto's | iPhone3GS16GB | Muziek, foto & video | 6 | 25-04-11 23:44 |
Foto: foto's zwart in filmrol | Hanneke76 | Muziek, foto & video | 14 | 14-09-10 23:13 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Foto: Geen foto's in filmrol | HBosss | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-09 12:58 |
enkel zwarte foto in filmrol | Mr. Stevens | Archief | 1 | 05-04-09 23:51 |
|
|