IOS5: Kan geen video's vinden/aspelen Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst mijn iphone geüpdatet naar iOS 5 beta 4. Nu ga ik op vakantie en wil ik een paar films op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS5: Kan geen video's vinden/aspelen Iphone
Hallo,
Ik heb laatst mijn iphone geüpdatet naar iOS 5 beta 4. Nu ga ik op vakantie en wil ik een paar films op mijn iphone zetten, maar ik kan ze niet vinden op mijn iPhone. Onder apparaten in itunes staan de movies wel gewoon op mijn iphone, maar als ik op mijn iPhone navigeer naar Ipod -> Meer, dan zie ik geen video oid staan. Zijn de films niet mogelijk om te kijken in BETA 4 of zie ik iets over het hoofd? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er is nog een app genaamd Video's. Die is nieuw in iOS 5
|
|
||||
|
||||
En de iPod app heet toch Muziek in iOS5?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan geen 3G netwerk vinden | Olga.p2000 | Overige providers Nederland | 5 | 21-02-13 20:30 |
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa | ikke25 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 14-07-09 22:24 |
iPhone 2G kan geen Belgische netwerken vinden | djpolo | iPhone algemeen | 1 | 03-05-09 21:10 |
iPhone kan geen netwerk vinden | Alpha-Sphere | Odido (T-Mobile) | 12 | 20-04-09 18:08 |
iphone kan geen mobiel netwerk vinden. | jordy.. | iPhone algemeen | 6 | 03-09-08 15:09 |
|
|