Muziek op iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pc is net gecrasht, alle muziek weg. Groot deel staat wel op mijn iphone. Maar ik heb net itunes gedownload en nu kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op iphone zetten
Mijn pc is net gecrasht, alle muziek weg. Groot deel staat wel op mijn iphone. Maar ik heb net itunes gedownload en nu kan ik er geen nieuwe nummers op zetten omdat ie gesynchroniseerd is met een andere itunes bibliotheek. Ik kan niet geloven dat de enige oplossing is om alles te verwijderen? Dat zou belachelijk zijn. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek op Iphone zetten | JonkoH | iTunes | 3 | 08-06-11 19:37 |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten | drumworkshop | iTunes | 23 | 04-07-09 16:36 |
Mac OS X: ipod muziek op iphone zetten?? | Shorty007 | iTunes | 2 | 26-12-08 00:07 |
Muziek: muziek op de iphone zetten | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 12 | 17-01-08 23:42 |
|
|