foto's vergeten te importeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben super onhandig geweest ; heb mijn nieuwe Iphone 4 aangesloten op mijn Itunes en ben vergeten de foto's die ik er al mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's vergeten te importeren
Ik ben super onhandig geweest ; heb mijn nieuwe Iphone 4 aangesloten op mijn Itunes en ben vergeten de foto's die ik er al mee had gemaakt te importeren voordat ik hem (voor het eerst) synchroniseerde met de bestanden van mijn oude Iphone 3... nu ben ik natuurlijk die foto's kwijt.ik hoopte alleen dat ze misschien op de een of andere manier toch nog ergens op mijn mac terug te vinden zijn, ze kunnen toch niet helemaal verdwenen zijn?
Grtjs, Gwynny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto's, importeren, iphone4, terugvinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met importeren foto's | toelis | iPad algemeen | 6 | 24-08-12 05:30 |
Foto: Foto Bibliotheek & last 2 Months niet te importeren? | ferryh | Muziek, foto & video | 5 | 02-08-11 22:41 |
importeren foto's zonder RAW | Palomier | iPad Apps | 0 | 16-06-11 22:14 |
Importeren foto's/video's lukt niet meer | ECHO | Muziek, foto & video | 0 | 06-07-10 16:00 |
Foto van contactpersoon wordt vergeten | opperhoof | Muziek, foto & video | 1 | 01-02-10 22:28 |
|
|