Synchroniseren van agenda en muziek laten staan. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone3 sync met Imac dan moet ik blijkbaar steeds alles synchroniseren. Dat wil ik niet want er zitten paar foutjes bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren van agenda en muziek laten staan.
Als ik mijn Iphone3 sync met Imac dan moet ik blijkbaar steeds alles synchroniseren. Dat wil ik niet want er zitten paar foutjes bij de muziek en boeken en dan stopt hij steeds 10x. Ik wil dus alleen agenda en contacten syncen. Maar als ik vinkje bij muziek etc weghaal, gaat hij alles wissen van de iphone bij de synchronisatie. Dat is nu ook weer niet de bedoeling..
Wat is de list..? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan je muziek ook gewoon slepen naar je music folder. Ik heb dat gedaan bij mijn Iphone 3GS alleend dan op windows
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie Lightness. Probleem is echter het steeds verwijderen van de muziek bij het syncen van de agenda. Ook als ze gesleept zijn.
|
|
||||
|
||||
Dus je synct je agenda en dan verwijdert je itunes muziek?
wat ik persoonlijk doe is het volgende ik sync mijn muziek op artiest dat heeft voor mij altijd geholpen Greats Lightness |
|
|||
|
|||
Ik wil dus niet muziek en boeken syncen, maar alleen agenda. Daar heb ik een goede reden voor. Vreemd is dat itunes dan alles wat je niet synct, verwijdert. Dat lijkt me niet nodig. Het stond er al en mag toch gewoon blijven staan..
|
|
||||
|
||||
Sorry ik kan je dan niet helpen misschien dat andere mensen op het forum je kunnen helpen sucses in ieder geval
zou je kunnen laten weten als je de oplossing hebt gevonden Greats Lightness |
|
|||
|
|||
Je kunt in Itunes aangeven dat bij het syncen de hele bibliotheek moet worden gesynchroniseerd of delen er van. Syncen betekent dat als je dat aangeeft dat hij dan ook synct. Geef je aan dat itunes geen muziek moet syncen, dan verwijdert itunes ook de muziek van je iphone.
|
|
|||
|
|||
simpelweg de instelling veranderen van automatisch sync
naar handmatig voor het onderdeel muziek dan gebeurt er niets |
Labels |
agenda, muziek, niet verwijderen, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek Synchroniseren van iPhone naar PC | TychoNLD | iTunes | 2 | 09-01-11 00:54 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. | timovanaagten | iTunes | 1 | 03-10-10 16:03 |
Mobiele datanetwerk aan laten staan ? | stef007 | Mobile Vikings | 2 | 22-02-10 19:44 |
Mac OS X: synchroniseren Agenda op windows en muziek via MPB | Livebox | iTunes | 0 | 14-12-09 17:56 |
|
|