//

Ios 5 video zoom?

Ios 5 video zoom? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je dit nu mee de iphone doen als ios 5 erop zit? Iemand een idee? Want dat vind ik altijd zo zonde dat als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-08-11, 14:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Ios 5 video zoom?

Kan je dit nu mee de iphone doen als ios 5 erop zit? Iemand een idee? Want dat vind ik altijd zo zonde dat als je je camera gebruikt je niet een beetje kan inzoomen terwijl ze dat bij de foto's wel insteken en je dat wel kan doen.
Ik heb wel een paar apps die tijdens het filmen kunnen inzoomen maar de kwaliteit zakt enorm snel vind ik en je ziet dan gelijk geruis ofzo als je opneemt, dit merk ik niet meteen of nie zo snel bij de volgende filmpjes;

Samsung Galaxy S2 720p sample - YouTube

Samsung Galaxy S2 720p Zoom Video Check - Original and Unedited - YouTube

SAMSUNG GALAXY S2 - Camera Zoom / Recording - - YouTube

Het zou tijd worden je dit ook mee de iphone kan doen als je aan het filmen bent dus daarom ik aan jullie vraag; gaat dat nu gaan met de nieuwe iphone en/of ios 5??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-11, 15:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De iPhone bezit nog geen optische zoom. Dus inzoomen zonder verlies van resolutie zit er niet in. Dat zie je ook duidelijk op de eerste twee filmpjes die je aanhaalt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 25-08-11, 15:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
De iPhone bezit nog geen optische zoom. Dus inzoomen zonder verlies van resolutie zit er niet in. Dat zie je ook duidelijk op de eerste twee filmpjes die je aanhaalt.
Verlies heb je idd altijd maar het probleem is nu dat je zo'n app moet gaan gebruiken en veelal merk ik dat in deze de kwaliteit nogal snel naar beneden gaat en met veel ruis in of hoe je dat ook noemt.

Ik snap niet waarom je bij foto's alles kan want dat zijn net de zaken die ik wil gebruiken als ik wil filmen, kwaliteitsverlies kan ik mee leven maar nu is het ter erg voor mij of zijn er echt apps die steengoed presteren waarmee je kan filmen en uiteraard mee kan inzoomen??

Ik heb wel videozoom 2 enz... maar dat is wel handig maar de kwaliteit laat te wensen over (zo zie ik het toch).

Is natuurlijk ook afhankelijk van wat je filmt; dat mee die bloemen vind ik duidelijk je kwaliteitverlies heb, mee die wagen is dat al minder het geval, waarschijnlijk omdat het vele blomme waren en nogal van die kleuren hebben, mss dat er ook mee te maken heeft.

Ik zit hier zwaar te twijfelen of de nieuwe iphone wel zal meekunnen met de galaxy s2?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video zoom functie Ipad2 Ton de Vos iPad Apps 4 25-05-11 19:45
Video: Iphone 4 video zoom? apotheosis Muziek, foto & video 2 29-06-10 11:50
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien industrialbirds iPhone Apps 0 14-12-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.