iPhone: muziek gaat niet meer via box discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar maanden geleden een LOgitech box gekocht . Alles ging goed totdat ik vorige week een foutmelding kreeg : dit accessoire is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone: muziek gaat niet meer via box
Ik heb een paar maanden geleden een LOgitech box gekocht . Alles ging goed totdat ik vorige week een foutmelding kreeg : dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.
Als ik deze foutmelding krijg ik ook op onze Bose box , terwijl me moeder dezelfde iPhone heeft(en firmware) en bij haar iPhone doen ze het wel allebei , heeft iemand enig idee hoe dit weg gaat ? P.S ik heb al geprobeerd om er opnieuw 4.3.5 maar dat was ook geen oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom open je nu 2 topics over hetzelfde onderwerp?
|
|
|||
|
|||
was een foutje dacht dat de eerst niet gelukt was ben nu aan het kijken hoe ik deze kan verwijderen
|
|
|||
|
|||
Mods zullen dat wel oplossen . Ze hebben anders toch geen werk (graptje zenne mods).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!! Iphone gaat niet meer aan.. | Caucasian | Archief | 6 | 09-01-11 18:53 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) | Yash100 | iTunes | 2 | 24-08-08 18:57 |
|
|