Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, sinds een paar dagen heb ik wat problemen met mijn Iphone en iTunes. Ik ben in een aantal dagen al mijn muziek- en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer)
Beste forumleden,
sinds een paar dagen heb ik wat problemen met mijn Iphone en iTunes. Ik ben in een aantal dagen al mijn muziek- en videobestanden een aantal keren kwijt geraakt. Ze stonden dus op mijn Iphone, maar na loskoppelen kreeg ikte zien dat er geen muziek en video's op mijn Iphone stonden.Ik heb van alles geprobeerd zoals rebooten van compter en Iphone, restore enz enz, maar helaas moest ik alles opnieuw erop zetten. Gisteravond alles weer erop gezet en vanmiddag weer hetzelfde liedje, ik was alles weer kwijt. Nu wil ik weer alles op mijn iPhone zetten, maar iTunes importeert nu niet als ik bijv. video's naar mijn Iphone in Itunes sleep. Ook hier weer heeft rebooten niet geholpen. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je moet itunes verwijderen van je pc, en dan itunes7.7 downloaden
dat moet werken
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer | andrea.christ | iTunes | 0 | 17-11-10 20:50 |
Importeren foto's/video's lukt niet meer | ECHO | Muziek, foto & video | 0 | 06-07-10 15:00 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 21:11 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 15:20 |
|
|