muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!! het lukt mij opeens niet meer muziek die als MP3 in mijn "muziek" map staat te importeren naar iTunes. Uit die zelfde map heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer
HELP!! het lukt mij opeens niet meer muziek die als MP3 in mijn "muziek" map staat te importeren naar iTunes. Uit die zelfde map heb ik al rond de 3600 mp3`s en andere files in iTunes geïmporteerd zonder problemen en nu (sinds iTunes 10?) lukt dit niet meer :-(
Wie weet waar dat aan kan liggen en mij hopelijk een oplossing kan influisteren thnx alvast voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Importeren foto's/video's lukt niet meer | ECHO | Muziek, foto & video | 0 | 06-07-10 16:00 |
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. | -Nora- | iTunes | 2 | 17-10-09 22:50 |
Windows: help itunes herketnt muziek niet meer | cilic | iTunes | 5 | 30-09-08 23:07 |
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) | Yash100 | iTunes | 2 | 24-08-08 18:57 |
|
|