help itunes herketnt muziek niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een hele afspeelijst op mijn itunes staan en als ik ze nu wil afspelen zegt hij dat hij ze niet vindt maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help itunes herketnt muziek niet meer
ik heb een hele afspeelijst op mijn itunes staan en als ik ze nu wil afspelen zegt hij dat hij ze niet vindt maar de memory stick met mijn liedjes zit wel in mijn pc kan iemand me snel helpen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk heeft je memorystick een ander schijfnummer gekregen en kijkt je itunes gewoon nog naar de laatst bekende plek. Dan kan hij het niet vinden en met je opnieuw importeren
|
|||
|
|||
wat moet ik nu doen dan
|
|
|||
|
|||
weet jij misvhien hoe ik mijn stick kan hernoemen want vroeger noemde die verwisselbare schijf j en nu noemt die verwisselbare schijf h daarom misschien
|
|
||||
|
||||
Je mag van geluk spreken dat ik je geen berisping of waarschuwing ga geven voor dit voorval. Het lijkt er namelijk op dat je niet bekend bent met forumregels. Hopelijk leer je hiervan. Een ander ding dat je moet leren is zoeken. Google kan je namelijk heel goed helpen als je daar invult "schijfletter veranderen". Kijk maar: schijfletter veranderen - Google zoeken succes verder |
|
|||
|
|||
bedankt ik kende de naam van die letter niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes synchroniseert geen muziek meer | ifolkert | iTunes | 2 | 22-11-10 08:02 |
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer | andrea.christ | iTunes | 0 | 17-11-10 21:50 |
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. | -Nora- | iTunes | 2 | 17-10-09 22:50 |
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) | Yash100 | iTunes | 2 | 24-08-08 18:57 |
|
|