Muziek op in iPod zetten zonder pc/mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mijn iPhone compleet zonder pc gebruiken, dus vroeg ik me af of er een mogelijkheid (bv jailbreak app) is om gratis Muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op in iPod zetten zonder pc/mac
Hoi,
Ik wil mijn iPhone compleet zonder pc gebruiken, dus vroeg ik me af of er een mogelijkheid (bv jailbreak app) is om gratis Muziek te downloaden dan echt in iPod te kunnen zetten en niet in een programma als dtunes weten jullie daar iets voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook naar opzoek. Hopelijk bestaat er zo een programma
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek zetten zonder itunes | Fashionista | Muziek, foto & video | 8 | 12-06-11 04:47 |
Windows: Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen | bobbagatez | iTunes | 2 | 11-12-10 14:13 |
Muziek op iPhone zetten vanaf andere Mac | desmodus | iTunes | 0 | 03-09-09 14:30 |
Windows: Muziek op Iphone zetten zonder registratie!? | Raaabin | iTunes | 1 | 21-08-08 23:42 |
Mac OS X: unlocken op mac en muziek er op zetten met windows | meidan | iTunes | 3 | 26-03-08 11:17 |
|
|