angry birds progressie kwijt na synchronisatie apps discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone speel ik geregeld Angry Birds en ik was al redelijk gevorderd. Vandaag heb ik, om VLC op mijn iPhone proberen te krijgen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
angry birds progressie kwijt na synchronisatie apps
Op mijn iPhone speel ik geregeld Angry Birds en ik was al redelijk gevorderd. Vandaag heb ik, om VLC op mijn iPhone proberen te krijgen, mijn apps in iTunes laten synchroniseren. Daarna heb ik het synchroniseren uitgezet en heeft iTunes al mijn apps van mijn iPhone verwijdert. Ik heb toen al mijn applicaties handmatig opniew moeten installeren.
Ik ging toen even kijken of mijn angry birds progressie nog hetzelfde was, maar die was ineens weg! Op internet stond dat ik mijn iPhone moest hetstellen van een reservekopie, maar degene die iTunes aangaf was na het probleem van synchronisatie. ik wil er een van eerder. weet iemand hier meer vanaf? App opnieuw installeren help niet. reacties graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je je progressie niet meer op je iphone hebt staan en ook niet op een oudere backup hebt dan vrees ik dat je die niet meer terug gaat zien. Ik ben echter niet héél bekend met het (op de normale manier) backuppen van progress, dus misschien zit ik er wel naast.
Als je een jailbreak had kon je een applicatie genaamd AppBackup downloaden, daarmee kun je al je spelletjes handmatig backuppen en opslaan op een usb stick of iets dergelijks. Dat vertrouw ik een stuk meer dan dat automatische en gecodeerde gedoe van iTunes. Misschien een idee om voorvallen als deze in de toekomst te voorkomen? |
|
|||
|
|||
angry birds van voor af aan
Dank voor de info. Ik denk dat ik gewoon Angry Birds opnieuw ga spelen. Heb ik nog wat te doen deze vakantie. Het rare is alleen wel dat alle episodes wel unlocked zijn terwijl de eerste nu niet eens uitgespeeld is. Komt dit door GameCenter die iets onthoudt? Of Apple-ID? Maar ik heb nu wel al geleerd dat je NOOIT zomaar je apps met iTunes moet synchroniseren.
Nog bedankt voor reactie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Gevonden Citaat:
|
Labels |
angry birds, synchoniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
angry birds | shailoe | iPhone Apps | 0 | 16-09-11 15:42 |
Angry Birds knuffels | dennis3 | Chat en geruchten | 7 | 15-07-11 18:40 |
angry birds rio | shadelife | iPhone Games | 2 | 23-03-11 18:03 |
|
|