//

Wordfeud afsluiten

Wordfeud afsluiten discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi. Ik heb iPhone 4s en evenals bij anderen gaat de batterij best snel leeg. Lijkt me echter wel normaal als je je smartphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-11, 08:47
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard Wordfeud afsluiten

Hoi hoi.

Ik heb iPhone 4s en evenals bij anderen gaat de batterij best snel leeg. Lijkt me echter wel normaal als je je smartphone zwaar belast. Het is niet extreem ofzo.

Omdat ik wist dat dat te maken kon hebben met Wordfeud ( en ik was er toch ff klaar mee) heb ik via dubbelklik op de homebutton Wordfeud afgesloten.

Lijkt mij beter voor het batterijgebruik en gisteren merkte ik idd dat er een hoop scheelt.

Vanochtend zag ik echt wel dat ik weer een game invitation van iemand had, zonder dat Wordfeud is opgestart. Dat weet ik 100% zeker. Vraag: draait Wordfeud toch nog stiekem mee op de achtergrond? Moet ik het echt wissen om dat niet te hebben?

Ik dacht namelijk dat de homebutton iets definitief afsluit totdat je het zelf weer opstart en dat dat niet op de achtergrond mee draait.

Gr. Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-11, 09:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij wordfeud gaan invitaties via push meldingen dacht ik... Dus dan moet je onder 'Push/Berichtgeving' Wordfeud uitschakelen.
  #3  
Oud 30-11-11, 10:58
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Hmzzz...
Stond inderdaad nog aan in het berichtencentrum. Had het eerder uitgezet, WF eraf gegooid opnieuw geïnstalleerd, dan zal dat push wel weer aan zijn gaan staan. Nu uitgezet dus afwachten.

Thnxx! Hoop dat dat het is. Vind het toch jammer WF eraf te gooien als ik het niet gebruik. Heb er tenslotte toch voor betaald en wil het op elk moment kunnen gaan doen als ik zin heb (zonder opnieuw te gaan installeren).

Wereldproblemen
  #4  
Oud 01-12-11, 00:36
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Werkt! Bedankt!
  #5  
Oud 04-01-12, 01:25
iRat iRat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Is het niet zo dat je via 'Berichtgeving' enkel de meldingen kunt in- en uitschakelen die voortkomen uit push, maar niet push zelf? Of zie ik dat verkeerd? Bij heel wat andere apps kan je push via 'Instellingen' uitschakelen. En die apps staan dan ook nog eens bij 'Berichtgeving'.
  #6  
Oud 04-01-12, 18:06
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRat Bekijk bericht
Is het niet zo dat je via 'Berichtgeving' enkel de meldingen kunt in- en uitschakelen die voortkomen uit push, maar niet push zelf? Of zie ik dat verkeerd? Bij heel wat andere apps kan je push via 'Instellingen' uitschakelen. En die apps staan dan ook nog eens bij 'Berichtgeving'.
Het gaat toch ook om die push meldingen? waarom zou je push zelf willen uitzetten? dan zou je voor geen ander app meer iets binnen krijgen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #7  
Oud 05-01-12, 08:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik wil push voor een hoop Apps uit hebben, wil ik de dag zonder concentratie problemen door komen. En als ik op vakantie ben, wil ik push ook 100% uit. Met een paar MB om te roamen wil ik die niet verspillen aan push.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met wordfeud bruchlee iPad Games 16 02-11-12 23:02
Geluid Wordfeud meis70 iPhone Games 8 17-02-12 18:08
wordfeud helper verdwenen? linwhaa iPhone Games 39 14-11-11 17:11
WordFeud taal instellen Zwapie iPad Games 12 22-10-11 20:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.