iPad met wordfeud discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je smileys in een chat bij wordfeud kan plaatsen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad met wordfeud
Weet iemand hoe je smileys in een chat bij wordfeud kan plaatsen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een extra app en heet Emoji.
|
|
||||
|
||||
Wordfeud
Hallo,
Bedankt voor het mee denken. Het is gelukt.😍 Je moet het van mond op mond horen. Zelf was het me niet gelukt.📢 |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af hoe dat dan gegaan is, want het is helemaal geen extra app, maar een toetsenbord.
|
|
||||
|
||||
Als je naar Instellingen gaat, dan naar Algemeen.
Dan naar Toetsenbord, dan naar Internationale versies. Klik nu op toetsenbord toevoegen, dan staat daar Emoji, en voeg toe.
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarom dus óf updaten naar 5.0 óf 4.3.5 houden en de Emoji app downloaden. |
|
|||
|
|||
Is er ook ipadwordfeud ivp wordfeud iPhone versie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dacht ergens wel gelezen had.
|
|
|||
|
|||
Ipad versie is er nu wel.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik het meldings geluid op mijn ipad 3 van word feud?
Ik krijg geen melding als iemand een woord heeft gelegd, zoals ik dat wel krijg op mijn iphone? Kan iemand mij dat vertellen? |
|
|||
|
|||
instellingen -> berichtencentrum/meldingen -> wordfeud-> kies hoe je meldingen wilt ontvangen.
je had trouwens '' wordfeud wil u pushberichten sturen'' aan moeten zetten bij het eerste keer starten van de app, waarschijnlijk is het daar mis gegaan./ |
|
|||
|
|||
Dank je het is gelukt!
|
|
|||
|
|||
Mijn WordFreud blijft staan op: pleasewait. Wat te doen? Weet iemand het?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar dan ook een serieus antwoord... App even helemaal afsluiten. Dubbbeltappen op de homebutton, icoontje ingedrukt houden en dan op het kruisje drukken. Of even homebutton en powerknop ingedrukt houden tot de iPad uit gaat en daarna weer rustig aanzetten.
|
|||
|
|||
Stom misschien maar waar zit de powerknop? Ik druk altijd op de home knop en het deksel dicht.
|
|
|||
|
|||
Gelukkig gevonden en WordFreud doet het weer.
Bedankt voor het advies. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekochte Wordfeud geeft op iPad TOCH reclame !?! | KIN174 | iPad Apps | 40 | 19-07-12 15:55 |
|
|