WordFeud taal instellen discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik word Freuds ook in het nl opstarten, heb wel dutch ingevuld maar het blijft in het engels...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WordFeud taal instellen
Kan ik word Freuds ook in het nl opstarten, heb wel dutch ingevuld maar het blijft in het engels
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dutch heeft te maken met de woordenboek. Niet met de taal van de app zelf.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat wil je dan in het nederlands?
Je moet gewoon woorden leggen op het spelbord. Jij hebt voor dutch gekozen als taal, dus enkel Nederlandse woorden. De weergave van de app kan je niet in een andere taal zetten. |
|
|||
|
|||
De spelregels kan ik nog niet en krijg steeds Engelse teksten
|
|
||||
|
||||
In de applicatie kan je settings kiezen en daar Nederlands....done
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik ben nog niet zo goed met i pad maar waar kan ik applicatie vinden
|
|
||||
|
||||
Applicatie is de app zelf.
In jouw geval dus worfeud. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook wordfreud gedownload voor mijn iPad 1 maar wanner ik mij aan wil melden geeft ie aan dat mijn email adres al in gebruik is (wat ie niet is, ook andere email adressen pakt ie niet). Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
|
|
|||
|
|||
Voor de spelregels kijk hier: http://www.spelregels.eu/rules/scrab...lsScrabble.pdf
De app zelf is in het engels gemaakt. Het enige wat je nederlands kan zetten is het woordenboek. Hierdoor kun je wel "nederlandse" woorden intoetsen. |
|
||||
|
||||
Is Wordfeud er nu dan ook echt voor de iPad? Of is dat scherm nog steeds niet optimaal?
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niet optimaal
|
|
|||
|
|||
Toevallig is er vandaag een update geweest van wordfeud met betrekking tot de letters en het bord. Die zijn nu wel scherp zoals op de iPhone. Beginscherm en waar je spelletjes tegen andere staan nog niet trouwens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
andere taal spelling instellen | jiggy1965 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 23:13 |
taal instellen nike + 3gs | damauqui | Desktop-applicaties | 8 | 07-07-10 13:43 |
mySMS: hoe kan ik een andere taal instellen (van en.lproj naar ru.lproj) | Skytiger | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-12-08 14:37 |
nederlandse taal instellen onder 2.0.2 | Crashy | Archief | 1 | 08-09-08 00:19 |
|
|