modern combat 3 installeren discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil modern combat 3 te installeren op de ipad 2 maar dit lukt met geen mogelijkheid! als ik het via de ipad doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
modern combat 3 installeren
hallo
ik wil modern combat 3 te installeren op de ipad 2 maar dit lukt met geen mogelijkheid! als ik het via de ipad doe reageerd hij niet als ik op de koopknop druk als ik dit op de iphone doe reageert hij wel. heb nu via itunes het spel gekocht,dat is netjes met de iphone gesynct maar niet niet de ipad! als ik nu op de ipad naar de appstore gaat staat er installeren maar hier reageert hij ook niet op. ik heb genoeg ruimte op de ipad. heeft iemand een idee? zou hem toch graag op de ipad spelen! (iphone is zo klein) rob ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2011 om 10:20 ---------- update het is raar maar na een helehoop proberen is het nu gelukt! eindelijk! in itunes ( comp) via apps naar ipad gessleept en na een poosje begon hij te syncen. schitterend spel!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen-store, daar kan je dat aanzetten, apps aanzette, gebruik mobiele data staat af. Apps downloaden doe je altijd best vind ik via Wi-Fi. Dit doe je zowel op je ipad als iphone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gyro probleem Modern Combat 2 | Peetrock | iPad Games | 2 | 14-09-11 00:07 |
Help modern combat bl. Pegasus | Peterpr | iPad Games | 2 | 13-09-11 17:41 |
'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic | ChiTheDesigner | iPhone Games | 33 | 07-07-11 16:52 |
Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus | JJthefamous | iPhone Games | 3 | 12-10-10 00:54 |
|
|